Polle32
Well-known member
Volvo is idd gekend duur in onderhoud. Ik ga naar een lokale garage die ook Volvo doet (@Muscleduck : Gracien, u vast welbekend).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
case closedHet verbaast me nog steeds dat mensen geen onderzoek doen voor ze een artikel willen kopen.
Bekijk bijlage 17421
Ik heb toch een steekje laten vallen bij die intel vraag merk ik net opcase closed

Mijn Volvo is ondertussen weg. Gracien ken ik iddVolvo is idd gekend duur in onderhoud. Ik ga naar een lokale garage die ook Volvo doet (@Muscleduck : Gracien, u vast welbekend).

. Wel tof dat ik niet vergeten werd.Ik ga volgend weekend nog eens quizen, zal eerst hier ook nog eens alle threads afgaan dan!Uitsluitend dankzij dit forum al juist gehad op een quiz: vrouwtje theelepel, mar-a-lago en sinds gisteren ook t logo van Kahoot (na lang denken).
Levert het toch af en toe iets op hier rondhangen.
Azo de poetshulp ‘profilen’… (op welke kast lag dat? Terug bij de sokken? #askingforafriend)Voor ‘t verlof wat cash geld uit “een sok” gehaald (eigenlijk uit een envelop). En op locatie besefte ik dat die envelop nog (waarschijnlijk open) op mijn livingkast lag. Voor de gemiddelde BG’r wellicht drinkgeld, maar voor mij zat daar toch nog redelijk veel geld in. Dus vandaag een opluchting dat er niets verdwenen is (poetshulp was hier donderdag).

Volgende vraag werd gesteld in één van de 'ge zijt van ... als ge'-groepen waar ik lid van ben:
"Weet er iemand welke kruiden dat de Boma van familie in haar stoofvlees doet?"