Je glimlach van vandaag

Het verbaast me nog steeds dat mensen geen onderzoek doen voor ze een artikel willen kopen.

1677139069846.png

gisteren eigenlijk, maar bon.
500 kg aan asbest van de oude keuken, die al sinds september was afgebroken, is op het containerpark geraakt.
dat heeft hier maanden in mijn garage en tuinhok gestaan, eindelijk weg.
dat inpakken was 1 ding, maar die pakketten van tegen de 150 kg voor de grootste pakketten, dat was ondraagbaar.
per chance ne vriendelijke kerel op het containerpark die hielp, met 4 man dat toch in die container gekregen.
schouder volgens mij (lichtjes) uit de kom, maar het voelt (netto) goed om die last eindelijk van mijn schouder te hebben.

Na 3 maanden ofzoiets nog eens ingelogd op het pattaya addicts forum.
Blijkbaar waren er enkelen al aan het speculeren of ik dood was :smurf:. Wel tof dat ik niet vergeten werd.

Uitsluitend dankzij dit forum al juist gehad op een quiz: vrouwtje theelepel, mar-a-lago en sinds gisteren ook t logo van Kahoot (na lang denken) :D.

Levert het toch af en toe iets op hier rondhangen :p .

Mama, mama, kijk om dit te maken moet je twee dingen hebben, voor eerst … wacht nee, nee, je moet DRIE dingen hebben, eerst water, dan aarde, dan … oh nee, wacht nee! Je hebt VIER dingen nodig, eerst water …

Eh, son? 👇🏻

70985608-4355-481F-A6C9-086560F0FAC8.jpeg

Voor ‘t verlof wat cash geld uit “een sok” gehaald (eigenlijk uit een envelop). En op locatie besefte ik dat die envelop nog (waarschijnlijk open) op mijn livingkast lag. Voor de gemiddelde BG’r wellicht drinkgeld, maar voor mij zat daar toch nog redelijk veel geld in. Dus vandaag een opluchting dat er niets verdwenen is (poetshulp was hier donderdag).

Voor ‘t verlof wat cash geld uit “een sok” gehaald (eigenlijk uit een envelop). En op locatie besefte ik dat die envelop nog (waarschijnlijk open) op mijn livingkast lag. Voor de gemiddelde BG’r wellicht drinkgeld, maar voor mij zat daar toch nog redelijk veel geld in. Dus vandaag een opluchting dat er niets verdwenen is (poetshulp was hier donderdag).
Azo de poetshulp ‘profilen’… (op welke kast lag dat? Terug bij de sokken? #askingforafriend)

Volgende vraag werd gesteld in één van de 'ge zijt van ... als ge'-groepen waar ik lid van ben:

"Weet er iemand welke kruiden dat de Boma van familie in haar stoofvlees doet?"

Wandeling met de jongste en we komen aan een beekje waar 4 eendjes in het zonnetje zitten te slapen en 1 aan het rond zwemmen is. Hij blijft daar staan terwijl ik verder stap. Ik zeg dat hem moet mee komen en hij zegt: kijk eendjes.
Ja zeg ik: wees maar stil, ze slapen.
Hij antwoord: nee een is wakker.
Ja zeg ik weer: maar kom nu maar mee voor je ze allemaal wakker maakt.
Weer zijn zelfde antwoord.
Ik weer: Jaja ik heb het gezien. Kom nu maar, eentje is wakker.

En toen realiseerde ik mijn voor-1-keer onbedoeld woordgrapje... Rest van de wandeling de slappe lach 🤣

Terug
Bovenaan