Mulan
Well-known member
Idem!Het voelt als lente en ik word daar gelukkig van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem!Het voelt als lente en ik word daar gelukkig van.
Waar ik spontaan aan denk bij het horen van 88:
![]()
FLAK gonna flak![]()

Dagelijkse kost of valt dat wel mee?Oei
Niet mijn wagen, ik heb hem wel der uit getrokken en ja zaten krokodillen daar
Ah, da's mac-bc. Die heeft sinds het wegvallen van zijn Beyondgaming-verslaving het roer omgegooid en is nu een levensgenietende verkavelingsbewoner met een Dodge Ram geworden.Oh boy. Daarstraks tijdens het wandelen passeerde er een pick-up type Dodge Ram met vanachter een sticker op 'one live, live it.'
![]()
En hij zou dan plots niet meer correct kunnen schrijven ook?Ah, da's mac-bc. Die heeft sinds het wegvallen van zijn Beyondgaming-verslaving het roer omgegooid en is nu een levensgenietende verkavelingsbewoner met een Dodge Ram geworden.

Hij onderhield zijn schrijfvaardigheid enkel op het forum, helaas.En hij zou dan plots niet meer correct kunnen schrijven ook?![]()
*Bibbert in het Kortrijks*Het voelt als lente en ik word daar gelukkig van.
Ondertussen, ik, met twee paar handschoenen over elkaar en vijf laagjes van thermisch ondergoed tot winterjas op de fiets naar het werk: 'jaja, lente'.Het voelt als lente en ik word daar gelukkig van.
Idem, gisteren ik ook en dan nog goed nat van de mist. Irritante is dat al die kledij dan in de namiddag in het naar huis fietsen veel te warm is.Ondertussen, ik, met twee paar handschoenen over elkaar en vijf laagjes van thermisch ondergoed tot winterjas op de fiets naar het werk: 'jaja, lente'.
idd een ambetante periode om met de fiets te gaan werken. Ik doe 4 lagen aan. Ondershirt, trui, castelli jasje en een fluovestje van wowow (ofzoiets).Idem, gisteren ik ook en dan nog goed nat van de mist. Irritante is dat al die kledij dan in de namiddag in het naar huis fietsen veel te warm is.
linkje?Helmut Lotti die Run ToThe Hills heeft gecovered. I was impressed.
twas vanmorgen op Joe, dus heb zelf even moeten zoeken. https://www.willy.radio/video/produ...lotti-329171?referrer=https://www.google.com/linkje?
.
kom maar af 33 pp of mag ik geen reclame maken hier