Je glimlach van vandaag

Waar ik spontaan aan denk bij het horen van 88:

Flak18-36.jpg

FLAK gonna flak :unsure:

:unsure:

Nee geen dagelijkse kost, door de zware regenval zijn onze wegen gewoon weg.op veel plaatsen. Maar nog 7 dagen met elke dag minimum 60mm regen precies. Dus ja nog maar het begin

Oh boy. Daarstraks tijdens het wandelen passeerde er een pick-up type Dodge Ram met vanachter een sticker op 'one live, live it.'
:wtf:
Ah, da's mac-bc. Die heeft sinds het wegvallen van zijn Beyondgaming-verslaving het roer omgegooid en is nu een levensgenietende verkavelingsbewoner met een Dodge Ram geworden.

Allee mannen, vandaag nog niet veel buiten geweest maar gisteren tijdens het lopen rook het zelfs al een beetje lentig!

Ondertussen, ik, met twee paar handschoenen over elkaar en vijf laagjes van thermisch ondergoed tot winterjas op de fiets naar het werk: 'jaja, lente'.
Idem, gisteren ik ook en dan nog goed nat van de mist. Irritante is dat al die kledij dan in de namiddag in het naar huis fietsen veel te warm is.

Idem, gisteren ik ook en dan nog goed nat van de mist. Irritante is dat al die kledij dan in de namiddag in het naar huis fietsen veel te warm is.
idd een ambetante periode om met de fiets te gaan werken. Ik doe 4 lagen aan. Ondershirt, trui, castelli jasje en een fluovestje van wowow (ofzoiets).

In het terugkeren doe ik dan enkel ondershirt en die fietsjas aan. Trui laat ik op het werk liggen en dat wowow vestje stop ik in mijn jasje.

De vrijdag ga ik sowieso met de auto en dan heb ik wel een halve kleerkast weer mee naar huis.

Lekker weer om in schort en t-’schirt ( neutraal zwart , heb het schijt aan band’s t-schirt's ) rond te slenteren .

Straks met het vrouwke op valentijn diner. All in formule. De wereld is klein. Zo noemt het restaurant 😍.
Iedereen is uiteraard ook uitgenodigd 😁kom maar af 33 pp of mag ik geen reclame maken hier ✌️

Terug
Bovenaan