Je glimlach van vandaag

Er is geen vrouwtje nog zo arm, of ze maakt met Lichtmis haar pannetje warm.

Ik weet het, een dag te vroeg. Maar morgenavond al op restaurant dus een dagje vroeger al heerlijke pannenkoeken gegeten. :love2:

Dit.
Enfin tis geen loonsverhoging maar het is wel fijn, alleen klote dat ik dat dus een jaar voorgeschoten heb.
Het is niet zo dat de andere sectoren vanaf 1 januari 2022 plots 11% meer hadden he. 😉
En aangezien de belastingsschalen ook pas dit jaar aangepast worden, betalen diegene die vorige jaar 5x indexatie kregen ook meer belastingen. Of klopt dat laatste niet, @JPV ?

Om 47 euro friet. Eerste keer dees jaar.

Ik had wel minstens 5 euro meer verwacht, precies niet geindexeerd.

Om nom nom

Bewogen week deze week.
Werk zeer druk, date waar ik kleine crush op had blaast me af, reis met twee maten geboekt naar Griekenland (vlieg morgen) voor anderhalve week, maandag appartement gezocht om te kopen, woensdagavond bod gedaan en donderdagmiddag aanvaard.
Ben licht tevreden en ook bekaf.

Bewogen week deze week.
Werk zeer druk, date waar ik kleine crush op had blaast me af, reis met twee maten geboekt naar Griekenland (vlieg morgen) voor anderhalve week, maandag appartement gezocht om te kopen, woensdagavond bod gedaan en donderdagmiddag aanvaard.
Ben licht tevreden en ook bekaf.
Je had in ieder geval weinig tijd om over dat eerste te gaan piekeren. Dat is ook al een goed iets.

Met oudste zoon naar de eerste Scream gekeken. Natuurlijk zoon helemaal niet onder de indruk, daar is hij te cool voor, maar het was wel leuk om hem te zien puzzelen wie het zou kunnen zijn.

FoKFBl7agAAMNKR

Met oudste zoon naar de eerste Scream gekeken. Natuurlijk zoon helemaal niet onder de indruk, daar is hij te cool voor, maar het was wel leuk om hem te zien puzzelen wie het zou kunnen zijn.

Gisteren per ongeluk naar the Mist beginnen kijken. Disturbing. Wel zonder mijn nageslacht.

Terug
Bovenaan