Je glimlach van vandaag

Ritje naar de Ardennen (Gouvy) gisterenavond, dat geen 2u maar 5u20 heeft geduurd.
Het zou een ergernis kunnen zijn, maar de kinderen zijn superflink geweest, de honden ook en dit wordt zo’n “wete nog toen we zo lang naar de Ardennen gereden hebben en zeker 20 auto’s en camions in de kant hebben zien steken en dat er ineens straten afgesloten waren” dingetje.

En dat uitzicht met die sneeuw nu :love:.

Mij zeiden ze ooit: uw lichten branden niet, da gaat u geld kosten.
Ik vroeg hoeveel.
50 euro zei em
Ik zei: daarvoor kan mijn bmw dealer dat niet maken, ge moogt er aan beginnen.
Dat wou die flik dus ni horen he.

Ik had een cadeaubon van een kledingzaak die geldig was tot 23 januari of daar was ik toch van overtuigd 😏 sta ik in die winkel en neem ik mijn bon erbij, geldig tot 3 januari. ‘T madammeke aan de kassa was gelukkig zo vriendelijk om ‘m wel alsnog te aanvaarden :D

8 rollen glaswol ontdekt op de zolder, achtergelaten door vorige bewoner.
Geen super dempwaarde, maar het is toch isolerend op zich zou dat al veel kunnen betekenen.
Kan er bijna volledig de zolder mee bedekken

Deze extreem uitgebouwde Mercedes is een hit op sociale media: “Maar ik ga er gewoon mee naar den Delhaize, hoor”

Oorspronkelijk had hij 900 PK. Een gemiddelde auto heeft er 150. De mijne heeft er nu 1200.

Tis lachen, tis marginaal
Maar ik lach me kapot als hij een jaarlijkse verkeersbelasting krijgt op die 1200pk en extra uitstoot :rofl: om van de verzekering nog maar te zwijgen

Meghan 2.0 incomming
+400.000 euro voor een wagen die je dan omtovert in een kermisbak. Ik zal het nooit begrijpen.
Als 50-jarige 'fack off' cool vinden nog minder.
Maar altikd mooi te zien als iemand all in gaat in zijn passie.

Vandaag nog eens afgezakt voor een tweetal uurtjes met de dochter en partner naar Signal die Botrange. Ze kon het al iets langer volhouden dan de vorige keer en de slee toverde wel een glimlach op haar en mijn gezicht.

Verder leek het wel of heel België, kwart Nederland en Duitsland daar ook waren. We hadden zelf nog een goed plekje met de auto maar voor de mensen die toekwamen als we doorgingen omstreeks 14h was het toch vooral rondrijden voor een plekje en hopen dat iemand doorging.

Vandaag nog eens afgezakt voor een tweetal uurtjes met de dochter en partner naar Signal die Botrange. Ze kon het al iets langer volhouden dan de vorige keer en de slee toverde wel een glimlach op haar en mijn gezicht.

Verder leek het wel of heel België, kwart Nederland en Duitsland daar ook waren. We hadden zelf nog een goed plekje met de auto maar voor de mensen die toekwamen als we doorgingen omstreeks 14h was het toch vooral rondrijden voor een plekje en hopen dat iemand doorging.
Iedereen gaat dan ook naar de gekende plaatsen.

Kies een kleiner dorpje uit, waar ook parking is, niet tever af van een autostrade, en je zal amper een kat zien.

Van het niveau 'Je kan geen SOA krijgen als je je nooit laat testen'

megan.jpg

Terug
Bovenaan