Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu kunt hé naar de jaarlijkse BBQ (BG) tuffen .En dan kan de fun beginnen![]()
Vertel.Eindelijk gevonden hoe je die onnozele volume pop-up in Windows 10 kan afzetten.
Ik heb het even zelf opgezocht want @Deckard zal niet gezien hebben dat zijn volume op low stond en heeft de pop-up ook vast gemist.Ik weet zelfs niet over wat jullie het hebben.
Nieuwe gsm/pc is toch altijd elk pop up/suggestie ding uitzetten nee?
Nee zo niet. Moet in elke browser bij de configuratie uw media keys disablen. Hier voor Edge. Voor Chrome quasi zelfde. Voor Firefox about:config ingeven en media keys zoeken.Ik heb het even zelf opgezocht want @Deckard zal niet gezien hebben dat zijn volume op low stond en heeft de pop-up ook vast gemist.
![]()
How to Disable Windows 10/11 Volume Popup [New Update] - MiniTool
Do you know how to disable or hide Windows 10 volume popup? This post shows how to turn off volume popup.www.minitool.com
Ik ga meestal in de week rond 13u naar Colruyt -> ook een zaligheid dan, want nauwelijks volk en vrije kassa uit te kiezen! (Crazy in vergelijking met vroeger toen ik enkel op zaterdag kon gaan en je kassafile tot ver in de rayons had)Meestal als ik rond 9h-9h30 de Carrefour binnen wandel lijkt het alsof de bus op weg naar Lourdes daar gestopt is want het stikt er van de ouwe mensen. Vandaag ging ik binnen en er liep geen 10 man in de winkel, wat een verademing.
Alleen die madam die aan de kassa een praatje wou doen, kleine blamage op een verder aangename ervaring.

en toen werd je wakker of...?Knappe conductrice die me op de trein nariep. "hey, lekker poepke!" Het schattige was dat ze dan plots beschaamd werd en deed alsof zij het niet was terwijl er niemand anders in de wagon was.
Toch maar eens schrijven naar metro om te weten wie het was.

Bijna zo gek als een HG wc-reiniger te gebruiken als vlekkenverwijderaar voor uw kleren.Die van mij eet net van hare rijst en zegt dat hare lepel enzo heel chemisch smaakt. Ik proef en idd, heel gekke smaak
Vraagt ze zich af of da zou kunnen zijn van haar nieuwe afwasmachine blokskes.
Ik kijk naar die doos en idd het ligt aan die blokskes. Dat waren dash pods voor 't wasmachine.![]()

Bijna zo gek als een HG wc-reiniger te gebruiken als vlekkenverwijderaar voor uw kleren.![]()