Je glimlach van vandaag

Resultaat van MRI besproken.
Knie is uit de kom geweest. Dus aan beide kanten letsel maar niks gescheurd, dus mag rustig opbouwen.
Pijn is ook grotendeels weg, de lakse gewrichten hebben me dus gered.

Padelles gehad van die van mij (doet ze in bijberoep).
En blijkbaar heb ik er wel echt aanleg voor, de eerste 1.5 door 4 normale lessen kunnen gaan. (heb wel ooit tafeltennis gedaan dus zal wel helpen)

En ze heeft ne leerling die ik nog goed ken van vroeger die al een tijdje met haar meedraait en ne partner zoekt. Blijkbaar ben ik al op zijn niveau en kan ik daarmee partneren. Es kijken dus of ik dat nog kan doen, want vond da wel fijn en dan zie ik die gast nog es geregeld.

Ik weet zelfs niet over wat jullie het hebben.
Nieuwe gsm/pc is toch altijd elk pop up/suggestie ding uitzetten nee?

Ik heb het even zelf opgezocht want @Deckard zal niet gezien hebben dat zijn volume op low stond en heeft de pop-up ook vast gemist.

Nee zo niet. Moet in elke browser bij de configuratie uw media keys disablen. Hier voor Edge. Voor Chrome quasi zelfde. Voor Firefox about:config ingeven en media keys zoeken.

Edit: slecht verwoord in mijn eerste post. Is meer een media player popup.

Meestal als ik rond 9h-9h30 de Carrefour binnen wandel lijkt het alsof de bus op weg naar Lourdes daar gestopt is want het stikt er van de ouwe mensen. Vandaag ging ik binnen en er liep geen 10 man in de winkel, wat een verademing.

Alleen die madam die aan de kassa een praatje wou doen, kleine blamage op een verder aangename ervaring.

Meestal als ik rond 9h-9h30 de Carrefour binnen wandel lijkt het alsof de bus op weg naar Lourdes daar gestopt is want het stikt er van de ouwe mensen. Vandaag ging ik binnen en er liep geen 10 man in de winkel, wat een verademing.

Alleen die madam die aan de kassa een praatje wou doen, kleine blamage op een verder aangename ervaring.
Ik ga meestal in de week rond 13u naar Colruyt -> ook een zaligheid dan, want nauwelijks volk en vrije kassa uit te kiezen! (Crazy in vergelijking met vroeger toen ik enkel op zaterdag kon gaan en je kassafile tot ver in de rayons had)

11u30 is het perfecte winkeluur op weekdagen, gepensioneerden moeten om 12u thuis aan de eettafel zitten of hun dag is om zeep.

mijn glimlach:
Mijn laptop zelf kunnen herstellen door er een nieuwe ssd in te plaatsen, random misslukken van windows updates en het verdwijnen van de netwerk drivers is bij deze dus verklaard.

Vorig jaar als goed voornemen een trainerscursus initiator volleybal gestart via Volley Vlaanderen en Sport Vlaanderen. Vorige week te horen gekregen dat ik geslaagd ben en vandaag mijn diploma ontvangen.

Die van mij eet net van hare rijst en zegt dat hare lepel enzo heel chemisch smaakt. Ik proef en idd, heel gekke smaak
Vraagt ze zich af of da zou kunnen zijn van haar nieuwe afwasmachine blokskes.

Ik kijk naar die doos en idd het ligt aan die blokskes. Dat waren dash pods voor 't wasmachine. :rofl:

afbeelding.png

Knappe conductrice met opgerolde broekspijpen die me op de trein nariep. "hey, lekker poepke!" Het schattige was dat ze dan plots beschaamd werd en deed alsof zij het niet was terwijl er niemand anders in de wagon was.

Toch maar eens schrijven naar metro om te weten wie het was.

Laatst bewerkt:
Die van mij eet net van hare rijst en zegt dat hare lepel enzo heel chemisch smaakt. Ik proef en idd, heel gekke smaak
Vraagt ze zich af of da zou kunnen zijn van haar nieuwe afwasmachine blokskes.

Ik kijk naar die doos en idd het ligt aan die blokskes. Dat waren dash pods voor 't wasmachine. :rofl:
Bijna zo gek als een HG wc-reiniger te gebruiken als vlekkenverwijderaar voor uw kleren. :thinking:

Gisteren 20 km in de sneeuw gaan wandelen rond de Hoge Venen. Plots kom ik rond 15 uur een ouder (+-70) koppel tegen dat zich afvroeg hoe ver Baraque Michel lag. Ze waren daar vertrokken voor een wandeling van 8 km, maar op de plek waar ik hen tegenkwam waren ze al in vogelvlucht 8 km van de Baraque Michel. Ze hadden ook geen water mee en hun smartphone was uitgevallen.

Ik heb hen dan voorgesteld mee te wandelen tot aan mijn auto die 4 km verderop stond en hen dan terug te brengen naar Baraque Michel. Die mensen hadden tranen in hun ogen van blijdschap.

Uiteindelijk bij het uitstappen kreeg ik een briefje in mijn handen gestopt. Ik zag niet direct wat het was, maar toen ze waren uitgestapt zag ik dat het 50 euro was :shy:

Terug
Bovenaan