Je glimlach van vandaag

De afwasmachine stopte in standaardprogramma altijd na een tijdje met een luid gepiep. Dat was tijdelijk op te lossen door er eerst een volle waterkoker heet water in te gieten en dan pas op te zetten. Maar de laatste tijd lukte zelfs dat alleen nog maar in het 70 graden programma.
Leek me niet wenselijk om zo verder te klungelen dus toch wat grondiger naar gekeken. Onderin het filtercompartiment zat nog een ander (niet verwijderbaar) roostertje waar redelijk wat vuil aangekoekt was. Dat eens afgeschrobd met een borstel en nu draait het ding probleemloos het standaard programma zonder waterkoker vooraf 🥳

Vandaag getekend voor een huurhuisje samen met @Tonerider 🥳 Toch 't grootste deel van 2022 naar iets deftig op zoek geweest dat voor ons beide goed was qua grootte, locatie, huurprijs, energiezuinigheid en met een tuintje dus de opluchting is groot. Het beste van al, niet moeten liegen over hondjes hebben want de huisbaas is er ok mee! Nu nog efkes afzien met verhuizen en alles regelen maar dan genieten! 🤩
Moh, na Mulan en MisterV nog een BG koppel? Proficiat!

Tijd om een thread 'zou jij uw partner alleen op BG laten ronddwalen?' aan te maken.

Moh, na Mulan en MisterV nog een BG koppel? Proficiat!

Tijd om een thread 'zou jij uw partner alleen op BG laten ronddwalen?' aan te maken.
Alleen waren ze ons +- een jaar voor. 🙈

Amai, opletten dat de mannen (niet-seksistische term) doen! :unsure:

En zijn de vrijgezelle vrouwen vooral op zoek naar vrijgezelle mannen (of vrouwen 🤷🏼).

Tijd voor een nieuw vinkje "ja, iemand van BG" in de poll van het heb je een lief topic, kwestie van eens wat cijfermateriaal te hebben over het succes van de echte bedoeling van het datingtopic:
Tijd voor BG om er munt uit te slaan. Dat heeft hier een hogere succes ratio dan Tinder, als ik de dating thread mag geloven.

Tijd voor een nieuw vinkje "ja, iemand van BG" in de poll van het heb je een lief topic, kwestie van eens wat cijfermateriaal te hebben over het succes van de echte bedoeling van het datingtopic:
Jama betekent dat, leren kennen door BG, of de voorlopers, of per toeval ene in't wild tegen gekomen. Want ik zit in die laatste categorie.

Edit: Flagrante DT-fout weggewerkt

Nieuwe hometrainer rijdt echt goed en is stil in gebruik.

Dat is wat anders dan die van den Aldi.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe hometrainer rijdt echt goed en is stil in gebruik.

Dat is wat anders dan die van den Aldi.
Een home trainer of zo'n home cycle (=spinningfiets) ding? Ik ben licht aan het overwegen om ook iets in die aard aan te schaffen om toch een beetje cardio te doen.
----------------------------
Glimlach: de "late lunch" vandaag was taco's, met o.a. verse chistorra. Ik kende het niet maar dat is een dunnere, chorizo-achtige worst uit Baskenland. Maar niet helemaal gedroogd, en ongeloofelijk vettig:

Ik ben waarschijnlijk een levensjaar verloren ofzo, maar dat was lekker.

Een home trainer of zo'n home cycle (=spinningfiets) ding? Ik ben licht aan het overwegen om ook iets in die aard aan te schaffen om toch een beetje cardio te doen.
----------------------------
Glimlach: de "late lunch" vandaag was taco's, met o.a. verse chistorra. Ik kende het niet maar dat is een dunnere, chorizo-achtige worst uit Baskenland. Maar niet helemaal gedroogd, en ongeloofelijk vettig:

Ik ben waarschijnlijk een levensjaar verloren ofzo, maar dat was lekker.
Home Trainer, dit model:

Ergernis:
Stevige fiets maar de elektronica deugt duidelijk niet - de interface bevriest na enige tijd (soms 5', soms pas na meer dan een uur) waardoor power off/on nodig is.
Gemaild naar de klantendienst en benieuwd of ze de computer vervangen en hoe lang dat zal duren.

Spinning fietsen vind ik niets aan.
Een crosstrainer is wel een geinig ding maar daarmee is het gevaar groot dat je sneller dan je beseft iets overbelast.
Oh, en er doen raar genoeg nadien spiertjes pijn waar je eens het bestaan niet van afwist of die tijdens echt lopen of fietsen nooit pijn doen.

Home Trainer, dit model:

Ergernis:
Stevige fiets maar de elektronica deugt duidelijk niet - de interface bevriest na enige tijd (soms 5', soms pas na meer dan een uur) waardoor power off/on nodig is.
Gemaild naar de klantendienst en benieuwd of ze de computer vervangen en hoe lang dat zal duren.

Spinning fietsen vind ik niets aan.
Een crosstrainer is wel een geinig ding maar daarmee is het gevaar groot dat je sneller dan je beseft iets overbelast.
Oh, en er doen raar genoeg nadien spiertjes pijn waar je eens het bestaan niet van afwist of die tijdens echt lopen of fietsen nooit pijn doen.
Ja na wat lezen is zo'n spinningfiets misschien wat te "hardcore" om het als gewoon bijkomende cardio te zien, en misschien meer iets voor mensen die dat als echte hobby inschatten. Nuja, ik zie nog, het idee is dat ik zo wat cardio zou kunnen doen (altijd wel gezond) bovenop de krachttraining die ik al jaren doe, en dat gewoon binnen, misschien zelfs voor de tv, maar mogelijk schat ik dat wat te optimistisch is.

Hier wordt een ritje hometrainer altijd gecombineerd met een serie of film bekijken op een scherm of tablet afhankelijk van de duur.
2 in 1 zo :unsure:

Mijn eerste bedenking toen ik het eerste bericht las over het voorstel van de PM: uitstekend idee, cijferkennis ontwikkelt ook logisch denken en zal velen goed doen

Mijn eerste bedenking bij de Tweet hierboven: arm land om zulke kwallen te verkiezen

eerste motoles zit erop, en buiten een natte broek ging het immens veel vlotter dan ik had gedacht. kwartiertje nodig gehad om de dosering van de gashendel door te hebben, maar daarna vlot kunnen rijden en ook al eens de steenweg genomen. volgende keer rijd ik wel met mijn viezier dicht, want met dat kutweer zag ik eigenlijk geen kloten door mijn bril :unsure:

eerste motoles zit erop, en buiten een natte broek ging het immens veel vlotter dan ik had gedacht. kwartiertje nodig gehad om de dosering van de gashendel door te hebben, maar daarna vlot kunnen rijden en ook al eens de steenweg genomen. volgende keer rijd ik wel met mijn viezier dicht, want met dat kutweer zag ik eigenlijk geen kloten door mijn bril :unsure:
Rain-x

1673027379942.png

:unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan