Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mag vandaag niet thuiswerken. Ik moet naar de nieuwjaarsreceptie in Brussel van 11 tot 1 gaan of een hele dag werken op kantoor in Brussel.

JaDe enige belangrijke vraag die er dan gesteld moet worden is: Is er alcohol?
Toch 't grootste deel van 2022 naar iets deftig op zoek geweest dat voor ons beide goed was qua grootte, locatie, huurprijs, energiezuinigheid en met een tuintje dus de opluchting is groot. Het beste van al, niet moeten liegen over hondjes hebben want de huisbaas is er ok mee! Nu nog efkes afzien met verhuizen en alles regelen maar dan genieten! 
ProficiatVandaag getekend voor een huurhuisje samen met @ToneriderToch 't grootste deel van 2022 naar iets deftig op zoek geweest dat voor ons beide goed was qua grootte, locatie, huurprijs, energiezuinigheid en met een tuintje dus de opluchting is groot. Het beste van al, niet moeten liegen over hondjes hebben want de huisbaas is er ok mee! Nu nog efkes afzien met verhuizen en alles regelen maar dan genieten!
![]()
Ook aan @ToneriderMoet je in het brutoloon topic zetten.RTX 4080 is toegekomen en past net in m’n case.
Damn ik dacht dat de 3080 oversized was maar dit is echt oh lawd he coming chonk size.
Nah. Daar is het Hoe Warm is het bij jou topic voor.Moet je in het brutoloon topic zetten.
Hier ook in de namiddag vrij maar wel gewoon een halve dag moeten werken. Recepties daar doen ze bij ons niet meer aan meeBij ons een nieuwjaarsontbijt. Als je vandaag naar het kantoor kwam in Brussel dan kreeg je in de namiddag vrij, dus bena iedereen is gekomen.
Collega's: peppe je gaat toch niet werken e?
ik: ja het is nog 2 uurkes eer het ontbijt klaar is dus ...
Collega's: vandaag word er niet gewerkt meesten hebben zelf hun laptop niet bij.
ik: ahzo, okay goed om te weten.
overheid![]()

Daarna is het alleen nog maar afzien met Tonerider.Vandaag getekend voor een huurhuisje samen met @ToneriderToch 't grootste deel van 2022 naar iets deftig op zoek geweest dat voor ons beide goed was qua grootte, locatie, huurprijs, energiezuinigheid en met een tuintje dus de opluchting is groot. Het beste van al, niet moeten liegen over hondjes hebben want de huisbaas is er ok mee! Nu nog efkes afzien met verhuizen en alles regelen maar dan genieten!
![]()

Nee ze, denk dat hij meer afziet met mij dan omgekeerdDaarna is het alleen nog maar afzien met Tonerider.![]()

Nee ze, denk dat hij meer afziet met mij dan omgekeerd![]()
Als je achter iemand aanschuift kan je ook moeilijk ergens anders naar kijken eh.Mijn minnares die vandaag een nieuwe set lingerie is gaan kopen om mij te verrassen vanavond, zeer veel zin in!
Voor in het ergernissen-topic: Blijkbaar wel een kleine geilerd achter haar in de rij die niet kon stoppen met kijken.

Genieten. Zolang hij niet kookt.Vandaag getekend voor een huurhuisje samen met @ToneriderToch 't grootste deel van 2022 naar iets deftig op zoek geweest dat voor ons beide goed was qua grootte, locatie, huurprijs, energiezuinigheid en met een tuintje dus de opluchting is groot. Het beste van al, niet moeten liegen over hondjes hebben want de huisbaas is er ok mee! Nu nog efkes afzien met verhuizen en alles regelen maar dan genieten!
![]()
Wacht tot uw vriendin/vrouw dit leest.Mijn minnares die vandaag een nieuwe set lingerie is gaan kopen om mij te verrassen vanavond, zeer veel zin in!
Voor in het ergernissen-topic: Blijkbaar wel een kleine geilerd achter haar in de rij die niet kon stoppen met kijken.

"Haha, ik ook!"De voorgestelde automatische antwoorden van Microsoft teams die lijken aan te zetten tot sexting op het werk.
Ik vraag een collega om eens langs te komen ivm met een fout in een XLS van hem. Hij antwoordt: ik kom.
En teams die dan als automatisch antwoorden daarop voorstelt uit 'cool', 'bedankt' en 'ik ook'![]()