Je glimlach van vandaag

Ik zet op facebook een vacature voor ons kantoor in Leuven en zeg dat het met toffe collega's is (waaronder ik).

Reageert er een eigenaar van mij op:

"Niet weggaan Kjell, hier bij ons blijven in Hasselt"
Fucking cute.

Ik mag vandaag niet thuiswerken. Ik moet naar de nieuwjaarsreceptie in Brussel van 11 tot 1 gaan of een hele dag werken op kantoor in Brussel.

Bij ons een nieuwjaarsontbijt. Als je vandaag naar het kantoor kwam in Brussel dan kreeg je in de namiddag vrij, dus bena iedereen is gekomen.

Collega's: peppe je gaat toch niet werken e?
ik: ja het is nog 2 uurkes eer het ontbijt klaar is dus ...
Collega's: vandaag word er niet gewerkt meesten hebben zelf hun laptop niet bij.
ik: ahzo, okay goed om te weten.

overheid :rofl:

Vandaag getekend voor een huurhuisje samen met @Tonerider 🥳 Toch 't grootste deel van 2022 naar iets deftig op zoek geweest dat voor ons beide goed was qua grootte, locatie, huurprijs, energiezuinigheid en met een tuintje dus de opluchting is groot. Het beste van al, niet moeten liegen over hondjes hebben want de huisbaas is er ok mee! Nu nog efkes afzien met verhuizen en alles regelen maar dan genieten! 🤩

Vandaag getekend voor een huurhuisje samen met @Tonerider 🥳 Toch 't grootste deel van 2022 naar iets deftig op zoek geweest dat voor ons beide goed was qua grootte, locatie, huurprijs, energiezuinigheid en met een tuintje dus de opluchting is groot. Het beste van al, niet moeten liegen over hondjes hebben want de huisbaas is er ok mee! Nu nog efkes afzien met verhuizen en alles regelen maar dan genieten! 🤩
Proficiat :) Ook aan @Tonerider

Bij ons een nieuwjaarsontbijt. Als je vandaag naar het kantoor kwam in Brussel dan kreeg je in de namiddag vrij, dus bena iedereen is gekomen.

Collega's: peppe je gaat toch niet werken e?
ik: ja het is nog 2 uurkes eer het ontbijt klaar is dus ...
Collega's: vandaag word er niet gewerkt meesten hebben zelf hun laptop niet bij.
ik: ahzo, okay goed om te weten.

overheid :rofl:
Hier ook in de namiddag vrij maar wel gewoon een halve dag moeten werken. Recepties daar doen ze bij ons niet meer aan mee :woohoo:

Daarna is het alleen nog maar afzien met Tonerider. :unsure:

Nee ze, denk dat hij meer afziet met mij dan omgekeerd :p
press-x-to-doubt-la-noire.jpg

Ik stond deze ochtend aan de kassa van een kledingwinkel, had nieuwe jeans nodig.
Voor mij een dame van mijn leeftijd (+-42), met zwarte sexy lingerie.
Dat zo weinig stof zoveel geld kost.
Ik gok dat hare vent niet kwaad zal zijn.

Mijn minnares die vandaag een nieuwe set lingerie is gaan kopen om mij te verrassen vanavond, zeer veel zin in!

Voor in het ergernissen-topic: Blijkbaar wel een kleine geilerd achter haar in de rij die niet kon stoppen met kijken.

Mijn minnares die vandaag een nieuwe set lingerie is gaan kopen om mij te verrassen vanavond, zeer veel zin in!

Voor in het ergernissen-topic: Blijkbaar wel een kleine geilerd achter haar in de rij die niet kon stoppen met kijken.
Als je achter iemand aanschuift kan je ook moeilijk ergens anders naar kijken eh. :unsure:

Genieten. Zolang hij niet kookt.

Wacht tot uw vriendin/vrouw dit leest.

Een thread op de Belgium reddit waarin een twintiger vraagt naar ervaringen over 4/5de werken. Heel erg positief verrast door de positieve reacties van andere jongeren. Geeft mij hoop voor de jonge generaties :giggle:

De voorgestelde automatische antwoorden van Microsoft teams die lijken aan te zetten tot sexting op het werk.
Ik vraag een collega om eens langs te komen ivm met een fout in een XLS van hem. Hij antwoordt: ik kom.
En teams die dan als automatisch antwoorden daarop voorstelt uit 'cool', 'bedankt' en 'ik ook' 🤣🤣🤣

De voorgestelde automatische antwoorden van Microsoft teams die lijken aan te zetten tot sexting op het werk.
Ik vraag een collega om eens langs te komen ivm met een fout in een XLS van hem. Hij antwoordt: ik kom.
En teams die dan als automatisch antwoorden daarop voorstelt uit 'cool', 'bedankt' en 'ik ook' 🤣🤣🤣
"Haha, ik ook!"

Terug
Bovenaan