Je glimlach van vandaag

En sommige vrouwen hebben gewoon een heel onregelmatige cyclus, 1j geen menstruatie hebben is bij mij bvb - zonder zwanger te zijn - niet zo uitzonderlijk. 🤷🏼
Je regels blijven krijgen als je maar 1 baarmoeder hebt, is "heel misschien" wel mogelijk bij genetische defecten (ik dacht dat ik ooit zo 1 geval in een krant heb zien staan, maar ik ben niet meer zeker), maar is wetenschappelijk voor 99.999..% uitgesloten. (daar zijn voldoende wetenschappelijke publicaties van)

Maar omgekeerd is inderdaad niet zo zeldzaam en kan inderdaad wel meer gebeuren. :tongue:
En ja, dan weet je dus ook niet altijd dat je zwanger bent, dat is waar. :)

Laatst bewerkt:
Je regels blijven krijgen als je maar 1 baarmoeder hebt, is "heel misschien" wel mogelijk bij genetische defecten (ik dacht dat ik ooit zo 1 geval in een krant heb zien staan, maar ik ben niet meer zeker), maar is wetenschappelijk voor 99.999..% uitgesloten. (daar zijn voldoende wetenschappelijke publicaties van)

Maar omgekeerd is inderdaad niet zo zeldzaam en kan inderdaad wel meer gebeuren. :tongue:
En dan heb je nog het feit dat vrouwen ook tijdens de zwangerschap bloedingen kunnen krijgen ook zonder dat dit aan een miskraam gelinkt is.

Ik ken zo ook vrouw, begin de veertig, onvruchtbaar volgens de dokters, onregelmatige maandstonden door het begin van de overgang, een beetje bijgekomen waarschijnlijk te wijten aan de hormoonschommelingen.
Die ging naar de dokter voor pijn in de onderrug en bij een scan hebben ze gezien dat ze zwanger was. De week erna is ze bevallen..

Ik ken zo ook vrouw, begin de veertig, onvruchtbaar volgens de dokters, onregelmatige maandstonden door het begin van de overgang, een beetje bijgekomen waarschijnlijk te wijten aan de hormoonschommelingen.
Die ging naar de dokter voor pijn in de onderrug en bij een scan hebben ze gezien dat ze zwanger was. De week erna is ze bevallen..
Arme
...
man.

Zalig nagenieten van een fijne avond/nacht uit. Goede muziek en top sfeertje, genoeg drank maar niet overdreven zodat er geen kater aan te pas is gekomen :) Mijn vriendin heeft op dat feestje een vrouw binnengedaan en mijn schoonzus had ook weer prijs met een kerel. Deze keer is de buit van de nacht door een misverstand niet op onze hotelkamer beland, tot grote frustratie van mijn schoonzus. We hebben dan als after party ons nog geamuseerd met haar dating app. De volgende ochtend ontbijt op de kamer besteld en met z'n drieën alle matches bekeken en becommentarieerd. Top weekend :)

reviews duren een dag tegen dat ze online staan zodat ze de recensie kunnen reviewen zogezegd...

HnyLfEJ.jpg

:unsure:

reviews duren een dag tegen dat ze online staan zodat ze de recensie kunnen reviewen zogezegd...

HnyLfEJ.jpg

Tijdens de covidlockdown had ik als hobby reviewkes schrijven op bol.com. Toen kon dat nog voor producten die je zelf niet moest gekocht hebben, vreemd genoeg hebben ze dat kort nadien afgezet.

Tijden, tijden...

Gisteren in de vaste cocktailbar terecht gekomen. Is een rustige, Zuid-Amerikaanse vibe achtige bar.
Toen we binnenkwamen was er blijkbaar een feestje aan de gang op het gelijkvloers, dus hebben we ons boven gezet omdat het best luid was en dat feestje was met een besloten groep.
Nu, van boven kan je naar beneden kijken (er is daar best een grote opening). We zaten met ongeveer 10 man boven en een stuk of 40 beneden.
Plots begon daar beneden een zangeres ambiance te maken en we hebben daar echt een blast gehad. Was biljkbaar een bus toeristen van West-Vlaanderen die de zangeres mee hadden en daar gingen afsluiten.
Boven zat een groepke van 6 vrouwen van rond de 30 zich ook rot te amuseren, het tafeltje erlangs zat een groep van 3 redelijk jonge mensen die meegereisd waren met de bus en zangeres.

Die 6 vrouwen hebben daar boven sfeer gemaakt, niet normaal. Stonden de hele tijd mee te zingen, roepen en dansen met die zangeres. Dus hebben we ons daar ook maar bij gezet en onze keel schor gezongen.
Bij dat groepje van 3 was één iemand ondertussen totaal lam, hij heette blijkbaar Koen.
Toen dat optreden gedaan was moest dat groepje van 3 dus mee met de bus naar huis.
En dat groepke vrouwen wilde absoluut nog een selfie met de semi-bewusteloze Koen die voorover op een tafeltje lag.
Toen begonnen ze in koor ook nog Koen aan te moedigen om recht te staan door te zingen "Allee Koentje, allee Koentje, allee". Uiteindelijk maakt 1 van de 2 vrienden van Koen dan een foto van die 6 vrouwen rondom bewusteloze Koen (mind you, die mensen kenden elkaar ook niet van ervoor).
En toen één van die vrouwen hem ne wet willy gaf om hem wakker te krijgen had ik ondertussen tranen in mijn ogen.
Toen hij beneden was zongen ze ook nog een aanmoedigend liedje zodat hij vlot en in één stuk door de deur kon geraken.
Niet veel later vertrok de groep vrouwen ook, stak één van die vrouwen een stuk textiel in de lucht en zei tegen ons "Dat is mijn corrigerend ondergoed, fuck die shit dat was hier veel te warm daarvoor"

Wat een chill cocktailtje moest worden is dus een zangfeestje geworden met veel gelach.
En nu wil ik eigenlijk ook zo ne toffe groep vrouwen om mij buikpijn mee te lachen als ik ergens naar toe ga :lol:

Radiatorthermostaat stond blijkbaar 2 graden verkeerd afgesteld. Glimlach van de dag is dus om in een warme thuiswerkplek te zitten met minder koude handjes en klapperende tandjes.

Gisteren in de vaste cocktailbar terecht gekomen. Is een rustige, Zuid-Amerikaanse vibe achtige bar.
Toen we binnenkwamen was er blijkbaar een feestje aan de gang op het gelijkvloers, dus hebben we ons boven gezet omdat het best luid was en dat feestje was met een besloten groep.
Nu, van boven kan je naar beneden kijken (er is daar best een grote opening). We zaten met ongeveer 10 man boven en een stuk of 40 beneden.
Plots begon daar beneden een zangeres ambiance te maken en we hebben daar echt een blast gehad. Was biljkbaar een bus toeristen van West-Vlaanderen die de zangeres mee hadden en daar gingen afsluiten.

Potato… potato.
Ofja, misschien een belediging voor de Zuid-Amerikanen :unsure:

Gewoon een giga emmer cuteness overload toen ik mijn dochter in skipak afzette op school en ze pinguïnwaggelend de koer overstak! 😍
Ze gaan naar het bos deze namiddag met de klas dus ik kijk al uit naar de foto's op fb, die kleintjes zien er ZO schattig uit als ze gans ingeduffeld zijn! 😍

Gewoon een giga emmer cuteness overload toen ik mijn dochter in skipak afzette op school en ze pinguïnwaggelend de koer overstak! 😍
Ze gaan naar het bos deze namiddag met de klas dus ik kijk al uit naar de foto's op fb, die kleintjes zien er ZO schattig uit als ze gans ingeduffeld zijn! 😍
Mijn dochter ook in skipak gestoken en naar het bos geweest aan de overkant van de straat. Al waggelend héél fraaie foto's gemaakt én we hebben een hertje gezien. :love2:

Sommigen herinneren zich misschien mijn regelmatig gezaag op een dakwerker die uiteindelijk meer dan 2 jaar op zich liet wachten tussen getekende offerte en oplevering. Net voor aanvang heeft hij ook met het excuus dat "het type pannen op de offerte overal uit stock was", de prijs wat opgedreven.

Uiteindelijk is deze dus in september geweest en heeft eigenlijk snel en proper gewerkt. Ik had dan ook geen zin om problemen te maken en heb meteen die factuur betaald. Ik had hem wel nog gevraagd van een finaal document te maken waar duidelijk opstond welke isolatie en materialen er nu zijn gebruikt, alsook zo'n ingevuld formulier van Fluvius voor de premie.

Gisteren in de bus: dat formulier van Fluvius en een handgeschreven afrekening met al de bedragen op (inclusief surplus dakpannen "zoals besproken via sms"), met onderaan de boodschap dat we alles al hadden betaald, wat ze niet veel meer meemaken! En dan nog een bedanking voor de fijne samenwerking en ons geduld.

Terug
Bovenaan