Je glimlach van vandaag

Super, thanks om te delen! Ik heb wel prime, maar doe de app eigenlijk maar amper open.
Ik weet wat te doen tijdens de kerstvakantie :smile:
tealc-stargate.gif

Echt ofwa ? Straks ne keer checken dan.
Ja. Ik heb het hier bij mij toch opstaan. Al lijkt het wel niet de 1080p versie te zijn.

Atlantis ben ik nog wel niet tegengekomen. Maar heb ook niet echt gezocht toen ik sg1 tegenkwam toen ik door alle nostalgische tv-series ging toen ik rizolli en isles had uitgekeken op zoek naar wat is er in aanbod ;p.

In die scheurkalender van de Druivelaar staan meestal erg flauwe mopjes. Maar af en toe staat er zo eens een cartoon in zoals vandaag:

Mt3r565.jpg

Daar kan ik dan nog wel eens mee lachen. Online vind ik daar dus niks van terug.

Dit liedje :

Is zo'n leuke vibe, dat ik gewoon maar de 1 hour versie heb opgezet tijdens het werken, zo een coole melodie dat het zelf niet stoort op repeat, in tegendeel, doet ook mij aan de zomer denken en ge begint er ook spontaan bij mee te knikken... Alleen die YT reclames ertussen zijn wat wat minder :(

Ik wou Open AI Dall-E 2 een Adam en Eva schilderij doen tekenen, maar in plaats van snake typte ik per ongeluk snale. Nu heb ik dus een prachtig portret van het tafereel met de verboden vrucht, met een slak in de boom :lol:

image.webp

Fier op mn zusje dat in da team zit 😊
Die mag wel het brutoloon topic in.

Fier op mn zusje dat in da team zit 😊
Welke is ‘t en is ze single?

Terug
Bovenaan