Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aach. Kijk @kay-gell, nog iemand die single is.Eindelijk een beslissing genomen die ik veel eerder had moeten nemen.
Een uiterst grote glimlach van vandaag en zo ook voor de rest van mijn leven.![]()
misschien had ik dan beter gezet dat ze binnenkort weduwe komt, dat zou die voor de rest van haar leven wel verklarenNee nestorius er staat "voor de rest van haar leven" dus no chance![]()
D.I.V.O.R.C.E.?Eindelijk een beslissing genomen die ik veel eerder had moeten nemen.
Een uiterst grote glimlach van vandaag en zo ook voor de rest van mijn leven.![]()
Een anale bleaching?Eindelijk een beslissing genomen die ik veel eerder had moeten nemen.

Deze week maandagochtend terug kinderen gezien in de super, gezond en wel aan hun entousiasme te zien. Er wordt toch veel en snel thuisgebleven zulle precies, en na een week vakantie dan nogGisteren was de oudste wat bezorgd over zijn hoeveelheid huiswerk, dus vroeg hij om thuis te mogen blijven van de tekenschool deze middag. Ik overleg dat met de papa. Papa een beetje twijfelend maar zegt ok.
Deze ochtend sta ik op, kom voorbij kamer 1 ‘hey mama’.
Daarmee dat papa dus wat twijfelde, misverstand. Ik bedoelde tekenschool, maar bon, de oudste heeft zijn huiswerk kunnen doen.

Ja, was totaal mijn bedoeling niet dat hij school-school miste. Tekenles is van 15u20 tot 17u en hij zag het niet zitten om onderbroken te zijn in zijn spellingshuiswerk (dysfasie, dus is moeilijk voor hem) en dan de toets Frans (derde leerkracht dit jaar, derde werkwijze). Was dus gewoon het idee van een keer tekenen over te slaan. Maar vader had het misverstaan en ik was niet mee op deze ochtend (geen lunches nodig op woensdag).Deze week maandagochtend terug kinderen gezien in de super, gezond en wel aan hun entousiasme te zien. Er wordt toch veel en snel thuisgebleven zulle precies, en na een week vakantie dan nog
Voor en tijdens corona zag ik dat zelden of nooit.
... In mijnen tijd hé ! (pun intended sorry) ... Maar twas verdorie strenger.
Niets persoonlijk op jou Squidward. Je lijkt een heel zorgzame mamma.
Locktober heb je ook al gemist. We zullen je er volgend jaar tijdig aan doen denkenVandaag geleerd dat het deze maand blijkbaar No nut November is, en volgende maand Destroy dick December.
Jammer genoeg te laat gezien om deze maand met die hype mee te surfen, maar toevallig net op tijd om in december in te pikken

Gij wilt de glimlach niet weten van die "no nut november"- kerels op 1 december, 2 seconden na middernacht!Al die 'doe dit niet en dat' maanden
wees jezelf en doe wat je goed doet.
.... dat zorgt sneller voor een glimlach.

Gij wilt de glimlach niet weten van die "no nut november"- kerels op 1 december, 2 seconden na middernacht!![]()