Je glimlach van vandaag

Toch geen nieuwe glimlach in Turkije?
"Zo blij met mijn nieuwe tandprotheses"

jawsmoonraker.png

Maar zoals @Mulan al zegt: zonder details blijft alle open voor onze (wilde) speculaties!

Geselecteerd voor de volgende ronde (een art test) voor een sollicitatie voor een stage waarvan ik dacht dat ik geen kans maakte maar vandaag toch een mailtje voor kreeg 😁😁😁

Laatst bewerkt:
Vandaag voor de laatste keer naar de kinesist geweest, de 30 sessies zitten erop.
Nu is het wel de bedoeling om nog vol te houden en de oefeningen thuis verder te blijven doen.

Gisteren was de oudste wat bezorgd over zijn hoeveelheid huiswerk, dus vroeg hij om thuis te mogen blijven van de tekenschool deze middag. Ik overleg dat met de papa. Papa een beetje twijfelend maar zegt ok.
Deze ochtend sta ik op, kom voorbij kamer 1 ‘hey mama’.
Daarmee dat papa dus wat twijfelde, misverstand. Ik bedoelde tekenschool, maar bon, de oudste heeft zijn huiswerk kunnen doen.

Vandaag geleerd dat het deze maand blijkbaar No nut November is, en volgende maand Destroy dick December.

Jammer genoeg te laat gezien om deze maand met die hype mee te surfen, maar toevallig net op tijd om in december in te pikken :oi22:

:oi22::oi22:

Gisteren was de oudste wat bezorgd over zijn hoeveelheid huiswerk, dus vroeg hij om thuis te mogen blijven van de tekenschool deze middag. Ik overleg dat met de papa. Papa een beetje twijfelend maar zegt ok.
Deze ochtend sta ik op, kom voorbij kamer 1 ‘hey mama’.
Daarmee dat papa dus wat twijfelde, misverstand. Ik bedoelde tekenschool, maar bon, de oudste heeft zijn huiswerk kunnen doen.
Deze week maandagochtend terug kinderen gezien in de super, gezond en wel aan hun entousiasme te zien. Er wordt toch veel en snel thuisgebleven zulle precies, en na een week vakantie dan nog :S
Voor en tijdens corona zag ik dat zelden of nooit.

... In mijnen tijd hé ! (pun intended sorry) ... Maar twas verdorie strenger.
Niets persoonlijk op jou Squidward. Je lijkt een heel zorgzame mamma.

Deze week maandagochtend terug kinderen gezien in de super, gezond en wel aan hun entousiasme te zien. Er wordt toch veel en snel thuisgebleven zulle precies, en na een week vakantie dan nog :S
Voor en tijdens corona zag ik dat zelden of nooit.

... In mijnen tijd hé ! (pun intended sorry) ... Maar twas verdorie strenger.
Niets persoonlijk op jou Squidward. Je lijkt een heel zorgzame mamma.
Ja, was totaal mijn bedoeling niet dat hij school-school miste. Tekenles is van 15u20 tot 17u en hij zag het niet zitten om onderbroken te zijn in zijn spellingshuiswerk (dysfasie, dus is moeilijk voor hem) en dan de toets Frans (derde leerkracht dit jaar, derde werkwijze). Was dus gewoon het idee van een keer tekenen over te slaan. Maar vader had het misverstaan en ik was niet mee op deze ochtend (geen lunches nodig op woensdag).

Bij onze kinderen op school zijn er per schooljaar 4 groene briefjes voor tot 3 dagen afwezig, daarna doktersattest. Ik merk wel dat het door een speciale zorgnoden school te zijn, minder afwezigheden heeft.

Vandaag geleerd dat het deze maand blijkbaar No nut November is, en volgende maand Destroy dick December.

Jammer genoeg te laat gezien om deze maand met die hype mee te surfen, maar toevallig net op tijd om in december in te pikken :oi22:

:oi22::oi22:
Locktober heb je ook al gemist. We zullen je er volgend jaar tijdig aan doen denken :devilish:

Terug
Bovenaan