Je glimlach van vandaag

Nog eens aan de toog hangen met "Guy"...
Heel de zaak toevallig vol met oude stamgasten van vroeger, precies een goeie dag gekozen om ook nog es binnen te springen.

Der zijn precies nu wel meer Guys en Guyinnen dan vroeger, veel te veel namen vergeten ma zij kennen mijne nog dus der achter vragen is wat gênant....
Te hard herkenbaar :lol:

Te hard herkenbaar :laugh:
Wel jackpot want ene heet blijkbaar ook effectief Guy! En nog een andere naam wel juist gegokt, jammer genoeg wel alleen de naam en had ik dus een compleet verkeerde "guy" voor.... ook garantie op genante conversaties hoor!

En dan te bedenken dat dat vroeger met een stuk in mijn onderste regionen allemaal precies gelijk niks ging.
OT hiermee gerelateerd, waarom ik heb pas sinds ik niet meer drink licht op bewegingsdetectie in de badkamer? Had ik veel eerder moeten in orde zetten.... had mij vroeger zoveel bulten,blauwdrukken, halve valpartijen en licht-uit-de-scharnieren-getrokken-kastdeurtjes bespaard!

Totaal geen zin in de ochtendwandeling daarstraks. De buienradar gaf droog weer dus dan toch maar de wandelschoenen aangetrokken en uiteindelijk een goeie 2,5 uur goed doorgewandeld. Achteraf zeer blij dat ik toch gaan stappen ben.

Vrijdag had mijn madam lasagne gemaakt. Zaterdagavond werden we verwacht bij vrienden om te gaan eten. Die zijn vegan dus had me niet aan vlees verwacht, dus 's middags nog een goeie portie lasagne van de leftovers gegeten.

we komen ginder zaterdagavond toe: vegan lasagne :laugh: wel lekker.

Zondagavond hadden we ook afgesproken bij andere vrienden:
wat eten we?
winterlasagne met eend :laugh:

ik kan geen lasagne meer zien :rofl:

Vrijdag had mijn madam lasagne gemaakt. Zaterdagavond werden we verwacht bij vrienden om te gaan eten. Die zijn vegan dus had me niet aan vlees verwacht, dus 's middags nog een goeie portie lasagne van de leftovers gegeten.

wat eten we?

ntrhn.jpg

wat eten we?

Spaghetti bolognaise anders? :unsure:

Even terug dus tegen mijn gedacht Harry Potter 1 moeten zien omdat kind 1 hem wou zien, niet uitgekeken heeft maar Mr S hem dan wou uitkijken. Mr S gisteren rond vier uur beslist om de andere HP’s te bekijken. Mega zwaar tegen mijn gedacht. Soit, daarnet had hij ze dus allemaal gezien, in één binge de 8 films.
Onderwijl het kijken:
Mr S: Ah, Beatrice!
Ik: *Bellatrix*
Mr S: Huh?
Ik: ‘bah, nu heb ik nog eens Hedwig moeten zien doodgaan’.
Mr S: ??Wie?
Ik: Beetje respect voor Alan Rickman, die mens was zo trots op zijn rol.
Mr S: Is die dood dan?

d266936a942320d972a80f6c1ee78323.gif

Vroeg op, snel even mailtjes thuis doen met de hond aan mijn zij, dan snel poetsen en ondertussen dikke muziek op de achtergrond.
Zalige morgen :love:

Vroeg op, snel even mailtjes thuis doen met de hond aan mijn zij, dan snel poetsen en ondertussen dikke muziek op de achtergrond.
Zalige morgen :love:
Doe jij Rent-a-Gell? Ik heb massa’s vloer die al eens mogen geboend worden. En het groot raam. En de tuin staat lang. Bijkeuken is wat stoffig. Een kast die een verdiep omhoog moet. Plafond dat te hoog is om dat ene stofweb weg te doen. Hond die in bad mag.

Doe jij Rent-a-Gell? Ik heb massa’s vloer die al eens mogen geboend worden. En het groot raam. En de tuin staat lang. Bijkeuken is wat stoffig. Een kast die een verdiep omhoog moet. Plafond dat te hoog is om dat ene stofweb weg te doen. Hond die in bad mag.

I think I'll pass :unsure:

Een tijdje geleden stond hier ergens een reactie van iemand die het opviel dat je bij onderbroekreclame soms wel wat kon zien. Nu kan ik niet anders dan daar aan denken elke keer als ik reclame op mijn wall krijg. Gisteren was het zo ver en kreeg ik een reclame waar de mossel door het broekje kwam gluren :lol:
Kon ook niet anders dan bewust zijn imo. Al die foto's worden bijgewerkt dus dat wat wegwerken zou simpel moeten zijn.

Een tijdje geleden stond hier ergens een reactie van iemand die het opviel dat je bij onderbroekreclame soms wel wat kon zien. Nu kan ik niet anders dan daar aan denken elke keer als ik reclame op mijn wall krijg. Gisteren was het zo ver en kreeg ik een reclame waar de mossel door het broekje kwam gluren :laugh:
Kon ook niet anders dan bewust zijn imo. Al die foto's worden bijgewerkt dus dat wat wegwerken zou simpel moeten zijn.
Mossels in lingerie… da’s nu een kink waar ik nog nooit van gehoord had. #youdoyouboo

Eindelijk een beslissing genomen die ik veel eerder had moeten nemen.
Een uiterst grote glimlach van vandaag en zo ook voor de rest van mijn leven.😊

Terug
Bovenaan