Je glimlach van vandaag

Ene keer in de Universal geweest en shit dat was slecht. Geen kat binnen en dan van die mottige renb muziek.

Dan nog liever de koestal voor wat shotjes en zatte studentinnes binnen te doen. Of café cafe dat was gewoon leuk.

Dagje Hasselt met de 4 kinderen alleen. Bumba gaan zien in de Standaard Boekhandel, daarna fijn iets gaan drinken om te eindigen met een worstenbroodje om op terugweg naar de auto op te eten.

Wel mezelf erop betrapt dat dit forum onbewust in mijn hoofd zien. Komt er ene af met een elektrisch step, toch even zien of het @kay-gell niet is.

Ook als ik onderweg ben en ik kom op een plaats die ik link met BG'er betrap ik me erop dat ik extra alert ben op mensen waarvan ik denk dat zij wel de die of de die kunnen zijn.

Ik heb dat ook soms, al heb ik heel weinig gezichten om op mensen te plakken. 😁

Ook als ik onderweg ben en ik kom op een plaats die ik link met BG'er betrap ik me erop dat ik extra alert ben op mensen waarvan ik denk dat zij wel de die of de die kunnen zijn.
Laatst zat er in de trein een pendelaar zo wat met zijn lepeltje tegen zijn ontbijtkommetje te tikken. Ik had bijna mezelf voorgesteld. 😂

Ik was zaterdag op de FIFE kattenshow in de Nekkerhal in Mechelen :smile: .Het was de eerste keer dat het georganiseerd werd in België. Ik heb enkele prachtige katten gezien. De meest indrukwekkende waren de Main Coone en de Noorse Boskat.

Eindelijk maar eens iCloud+ aangeschaft. Gedaan met dat continu gedoe om een paar foto's / video's te verwijderen om onder de 5GB te blijven.

Ik was zaterdag op de FIFE kattenshow in de Nekkerhal in Mechelen :smile: .Het was de eerste keer dat het georganiseerd werd in België. Ik heb enkele prachtige katten gezien. De meest indrukwekkende waren de Main Coone en de Noorse Boskat.
De buurman hier had eerst 2 ragdolls (ook al forse beesten) en nu ook een Main Coone. Zadel erop en He-man spelen ftw!

Oudste zoon zit op Roblox, zich aan het amuseren. Zoals gewoonlijk wil hij dan al eens iets tonen:

‘Kijk, mama, ze doen iets met Eltoon eh wacht ja Eltoon John? Oh, zie mama, die speelt precies piano! En die zingt ook. Waarom staan hier zoveel avatar kostuums, mama? Zijn die allemaal van die Eltoon? Ken jij Eltoon? Ze vragen voor welke film Eltoon muziek geschreven had?’

spongebob-squarepants-squidward.gif

Terug
Bovenaan