Vrouwtje Theelepel
Well-known member
En was dat daarvoor niet "Het hemelsbreed verschil"?Ja maar het ging over hoe the barrel vroeger heette.
Slices ook wel paar fijne herinneringen aan voor die paar keer dak daar ben geweest.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En was dat daarvoor niet "Het hemelsbreed verschil"?Ja maar het ging over hoe the barrel vroeger heette.
Slices ook wel paar fijne herinneringen aan voor die paar keer dak daar ben geweest.
En was dat daarvoor niet "Het hemelsbreed verschil"?

Dat ken ik zelfs niet![]()
Bon, nu voel ik me oud...
Bon, nu voel ik me oud...
't Hemelsbreed was de place to be vroeger dus. Blijkbaar heeeeeeeeeeel vroeger.![]()

Universal is in 2008 open gegaan dus daar nog voor.Over welke periode spreekt ge dan?![]()
Universal is in 2008 open gegaan dus daar nog voor.
Ik ben echt in Hasselt zelf op stap beginnen gaan rond 2001 of zo denk ik.

Ik daar hogeschool vanaf 2002 tot 2005.Goh ja, ik zat er op de hogeschool van 2004 tot 2007 maar zelden uitgeweest daarom misschien.
Denk 2 keer versuz en paar keer slices en da was het zowat![]()

Ik daar hogeschool vanaf 2002 tot 2005.
Veel fitlink gezeten ook.![]()

Ik heb dat ook soms, al heb ik heel weinig gezichten om op mensen te plakken.Ook als ik onderweg ben en ik kom op een plaats die ik link met BG'er betrap ik me erop dat ik extra alert ben op mensen waarvan ik denk dat zij wel de die of de die kunnen zijn.

Ik heb dat ook soms, al heb ik heel weinig gezichten om op mensen te plakken.![]()
Laatst zat er in de trein een pendelaar zo wat met zijn lepeltje tegen zijn ontbijtkommetje te tikken. Ik had bijna mezelf voorgesteld.Ook als ik onderweg ben en ik kom op een plaats die ik link met BG'er betrap ik me erop dat ik extra alert ben op mensen waarvan ik denk dat zij wel de die of de die kunnen zijn.

Moet ik nu echt nog meer obvious signalen sturen?Laatst zat er in de trein een pendelaar zo wat met zijn lepeltje tegen zijn ontbijtkommetje te tikken. Ik had bijna mezelf voorgesteld.![]()

Bij sommige hoeft ge er geen gezicht op te plakken om te weten wie het is, de kleding keuze spreekt voor zich...Ik heb dat ook soms, al heb ik heel weinig gezichten om op mensen te plakken.![]()
.Het was de eerste keer dat het georganiseerd werd in België. Ik heb enkele prachtige katten gezien. De meest indrukwekkende waren de Main Coone en de Noorse Boskat.De buurman hier had eerst 2 ragdolls (ook al forse beesten) en nu ook een Main Coone. Zadel erop en He-man spelen ftw!Ik was zaterdag op de FIFE kattenshow in de Nekkerhal in Mechelen.Het was de eerste keer dat het georganiseerd werd in België. Ik heb enkele prachtige katten gezien. De meest indrukwekkende waren de Main Coone en de Noorse Boskat.