Je glimlach van vandaag

Blij dat heel die Halloweengekte voorbij is.
Afgelopen weekend had ik normaal gezien een Halloweenfeestje maar gelukkig was ik op vakantie dus die was nipt.😓
Die bridalparty van paar weken geleden waarin we als bruidegom moesten komen was genoeg "kostuum" voor heel 2022, 23 én 24.

Tijdje terug nieuwe bril gekocht bij Hans Anders. Ik was al aan het balen dat ik naar een dichtstbijzijnde witte brievenbus ging moeten zoeken om €40 terug te krijgen, maar blijkbaar kan je via de app van CM gewoon een foto sturen van het ticketje en zo die terugbetaling krijgen. :love2:

Niets van gevoeld!

OPbX9Bk.jpg

Laatst bewerkt:
glimlach van gisteren eigenlijk, maar naar de belgische ambassade geweest en ik denk dat dat de enige keer in een jaar is dat iemand me aanspreekt met meneer. Contrast viel me gewoon op omdat ik net daarna naar de (noorse) bank ging en dan spreekt men u gewoon aan met voornaam.

glimlach van gisteren eigenlijk, maar naar de belgische ambassade geweest en ik denk dat dat de enige keer in een jaar is dat iemand me aanspreekt met meneer. Contrast viel me gewoon op omdat ik net daarna naar de (noorse) bank ging en dan spreekt men u gewoon aan met voornaam.
Is dat typisch Noord-Europees?

Volgende stap is aangesproken worden met 'voorname meneer'

Aan de uitvoering van het concept ‘op de toppen van je tenen’ door mijn kinderen, kan ik met vertrouwen verklaren dat de veldslag om Passendale ook ‘op de toppen van de tenen’ gedaan is.

Super Nintendo na jaren opnieuw geïnstalleerd en er samen met de kindjes op gespeeld.

Wel nog niet alle games terug in gang gekregen. Als ik nu nog Kirby en Donkey Kong country 2 in gang zou krijgen :love:

Nog eens aan de toog hangen met "Guy"...
Heel de zaak toevallig vol met oude stamgasten van vroeger, precies een goeie dag gekozen om ook nog es binnen te springen.

Der zijn precies nu wel meer Guys en Guyinnen dan vroeger, veel te veel namen vergeten ma zij kennen mijne nog dus der achter vragen is wat gênant....

Terug
Bovenaan