Je glimlach van vandaag

Ging normaal naar een halloween party met vrienden maar was nogal last-minute en der waren geen tickets meer merkte ik daarstraks.
Dus ff door stad om de sfeer op te snuiven, meestal kom ik wa volk tegen dus das ook wel fijn. En ben nu alleen een cocktailke aan 't drinken in de vaste cocktail bar.
De eigenaar ff goeiendag gezegd, was em van de week in stad tegengekomen en die weet van mijn "relationele situatie".

Was ff ne drempel om alleen te gaan zitten maar eigenlijk is da nog best leuk en krijg den hele tijd gratis drank das ook mooi meegenomen 😅😌
Beetje trots op mezelf dak da durf 🙌

Laatst bewerkt:
Gisterenmorgen wakker geworden met een 'stop' in mijn rechteroor; leek wel alsof het helemaal vol water zat. Afspraak bij dokter om oren te laten uitspuiten pas volgende week mogelijk dus gisteren maar een 20ml spuit gehaald bij de apotheker om het zelf te proberen...helaas met weinig resultaat. Pijnlijk is het allemaal niet maar doordat alle geluid nu nog maar van één kant komt (en opeens irritant luid klinkt) ga ik er wel wat scheel van kijken..
Deze voormiddag nog eens geprobeerd en opeens 'plop!' en kan ik weer alles in stereo horen. Een hele opluchting!

Gisterenmorgen wakker geworden met een 'stop' in mijn rechteroor; leek wel alsof het helemaal vol water zat. Afspraak bij dokter om oren te laten uitspuiten pas volgende week mogelijk dus gisteren maar een 20ml spuit gehaald bij de apotheker om het zelf te proberen...helaas met weinig resultaat. Pijnlijk is het allemaal niet maar doordat alle geluid nu nog maar van één kant komt (en opeens irritant luid klinkt) ga ik er wel wat scheel van kijken..
Deze voormiddag nog eens geprobeerd en opeens 'plop!' en kan ik weer alles in stereo horen. Een hele opluchting!
Tip van de huisarts: druppeltje olie (vb slaolie) in het oor en goed laten inwerken (half uur op je andere zij liggen bvb) en dan een kom lauwwarm water nemen en een "anale peer" gebruiken ipv een spuit.

Tip van de huisarts: druppeltje olie (vb slaolie) in het oor en goed laten inwerken (half uur op je andere zij liggen bvb) en dan een kom lauwwarm water nemen en een "anale peer" gebruiken ipv een spuit.

waarom geloof je dat mensen dat standaard in huis hebben?

Heb mijn oren al wel eens laten uitspuiten en aangezien de dokter dat altijd deed met lauw water en een (grote) spuit leek het me logisch het zelf ook met een spuit te doen. Heb de apotheker ook gezegd waarvoor die moest dienen en ze heeft me in ieder geval niets anders aangeraden.
Heb wel het idee dat ik met een spuit meer 'controle' heb over hoeveel water ik in mijn oor spuit. Deed het met korte 'shots' omdat ik niet te veel druk ineens op mijn trommelvlies wilde zetten.
Hoedanook; blij dat het gelukt is, want zoals gezegd: hoewel het niet pijnlijk is, is het toch enorm irritant...

Dagje naar Oostende met de vriendin, haar zus en de hondjes. Was een leuk dagje.
En een speciaal schip gezien in de haven met een onverwachte naam, namelijk 'Vole au vent'.
Wel machtig om te zien want het is een schip dat zijn eigen uit het water kan liften.

vole-au-vent-an-offshore-jack-up-installation-vessel-from-v0-6zmbgnsm4fx91.jpg
Het kan nog hoger en dat rood-witte is een kraan die ze kunnen ontplooien om bijv.aan windmolens te werken.

Gisteren door stad aan het wandelen met de hond.
Ik overhoor een tafeltje discussiëren over hoe een bepaald café vroeger heette. Eén van hen gokte dat het "de slices" was, maar één van de andere aan tafel zei dat dat niet klopte en het een soort Engelse naam was maar hij er ook niet op kwam.

Ik draai mij om terwijl ik er langs passeer en zeg "de Universal". (het juiste antwoord dus)
Heel da tafelke valt in een gezamenlijk "ohhhhhhhhhhhhhhhh" en die gast die den andere net gecorrigeerd had zegt zo "jaaaaaaaa, da was het"
Ik wijs en knipoog zo es en wandel door en hoor die mannen erna nog zeggen "hoe sjiek was da".

Echt toch wel een awesome momentje vond ik zelf ook :lol:

Ik overhoor een tafeltje discussiëren over hoe een bepaald café vroeger heette. Eén van hen gokte dat het "de slices" was, maar één van de andere aan tafel zei dat dat niet klopte en het een soort Engelse naam was maar hij er ook niet op kwam.
Ahja, wanneer slices niet Engels genoeg is. 😂

Ik draai mij om terwijl ik er langs passeer en zeg "de Universal". (het juiste antwoord dus)
Heel da tafelke valt in een gezamenlijk "ohhhhhhhhhhhhhhhh" en die gast die den andere net gecorrigeerd had zegt zo "jaaaaaaaa, da was het"
Ik wijs en knipoog zo es en wandel door en hoor die mannen erna nog zeggen "hoe sjiek was da".

Echt toch wel een awesome momentje vond ik zelf ook :laugh:
De Slices was vroeger toch ook een (dans)cafe in Hasselt? Had dan toch gekund :fingerguns_r:

Terug
Bovenaan