D
Deleted member 2181
Guest
Ook een trek van de moeder?Eerste rapport van de zoon; hij babbelt veel in de klas zegt de juf.
Oh sweet summer child, wacht tot je zijn kleine zus in de klas krijgt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een trek van de moeder?Eerste rapport van de zoon; hij babbelt veel in de klas zegt de juf.
Oh sweet summer child, wacht tot je zijn kleine zus in de klas krijgt![]()

Gouden televisie!Je had een typo geschreven.Hmja wie zoekt er ook  hambras mee zen stukske vlees...![]()
Zo... pijnlijk... herkenbaar

Wij zien ook graag anonieme screenshots!Love it !

Kans is te groot dat er bekenden mee lezen. Is een bekend figuur in de streek met veel FB aanhang. Anders graag.Wij zien ook graag anonieme screenshots!
Mensen die schijnen te denken dat zoiets openbaar op social media moet uitgevochten worden, ik zal het nooit begrijpen. Van op een afstand wel enigzins grappig maar eigenlijk toch echt tragisch en achterlijk IMO.Kennis van me wiens vriendin blijkbaar de horizontale paringsdans bij een ander exemplaar doet/deed.
Waren verloofd , en nu live de uitgekomen avonturen te volgen op Facebook.
Alle sappige details , beelden , video's en andere worden gedeeld.
Sebiet een zak chips opentrekken want dit is gewoon te goed.
Alleen al de commentaren en verwijten van de achterban zijn zalig.
Nu zijn de 2 (ex)schoonmoeders elkaar aan't uitschelden.
En de schrijffouten dan.
Mijn hard bloet , je doed me pein met je uitspraken.
Love it !
You don't say...via de gym meestal

Ik ben normaal zo niet voor stereotypes en het idee dan een gym enkel bevolkt wordt door marginale dokwerkers, maar laat ons zeggen dat je een brede waaier aan mensen ontmoet. In de praktijk, als ik dan iemand ken die systematisch domme stoten uitsteekt en al dan niet het IQ van een krop sla heeft, ken ik ze meestal van daar.You don't say...![]()
Is inderdaad tragisch maar ze zoeken het heel dikwijls zelf redeneer ik dan.Mensen die schijnen te denken dat zoiets openbaar op social media moet uitgevochten worden, ik zal het nooit begrijpen. Van op een afstand wel enigzins grappig maar eigenlijk toch echt tragisch en achterlijk IMO.
Ik ben ook zo bevriend met enkele mensen die niet vooraan stonden toen het verstand werd uitgedeeld (via de gym meestal). Ik herinner we nog hoe een van die mannen, eigenlijk wel een goede gast maar niet zo snugger, dan zo'n blonde bombshell als vriendin had, waar iedereen al maanden van zei dat ze hem vooral aan het gebruiken was om heel haar appartement op te knappen. Plots barstte dan de bom dat ze hem had bedrogen, waarna al die zijn maten in hun "beste" Nederlands hun duit in het zakje deden op zijn fb-status. Maar die kerel zag dat meisje eigenlijk nog wel graag, dus dat was vooral pijnlijk om lezen hoe hij zelf ongemakkelijk begon te reageren. Bij de zoveelste comment over "hoe ge een bus kond keren in heur kut" begon die dan zelf te sussen van "kom, zo erg was het nu ook niet gasten".
Niet echt passend bij de glimlach van de dag, maar ik denk dat er altijd een zeker percentage van de bevolking is dat gewoon amper/niet kan functioneren in de maatschappij. Maar ik vrees ook dat, omdat de maatschappij complexer wordt, het percentage stijgt.Ach , zal wel van alle tijden zijn zeker ?
Mocht je ver terug gaan naar de tijd van 6 dagen werken en 1 dag naar de kerk, denk ik dat je evenveel zo’n mensen zou hebben. De natuur voorziet nu eenmaal in veeeeel grotere hoeveelheid werkbijen en die zijn nooit bedoeld geweest om mee te draaien met een maatschappij/natuur die meer vraagt en kan aanbieden.Niet echt passend bij de glimlach van de dag, maar ik denk dat er altijd een zeker percentage van de bevolking is dat gewoon amper/niet kan functioneren in de maatschappij. Maar ik vrees ook dat, omdat de maatschappij complexer wordt, het percentage stijgt.
Ik heb me weggestopt.Meer een echte glimlach dan -> hopen verklede kinderen aan de deur

Ik ben de zak met mini snickers en milky ways strategisch vergeten in de kelder. De rest is default carnaval snoepIk heb me weggestopt.
Joey doesn't share en zo![]()