Je glimlach van vandaag

das op adres (en de postbode moet dat er zelf opschrijven als het nog steeds zo is als 10 jaar geleden), dus waarschijnlijk gewoon een foutje van de postbode.
Neen. Ze zijn effectief in de ganse streek 1 tje aan het uitdelen en dan kunde kiezen of ge abbo neemt aan 46euro..
Men eerste reactie was ook meteen, staat hier geen adres op.

Neen. Ze zijn effectief in de ganse streek 1 tje aan het uitdelen en dan kunde kiezen of ge abbo neemt aan 46euro..
Men eerste reactie was ook meteen, staat hier geen adres op.
46euro, das geen geld om te weten wat er onder de kerktoren gebeurt he.

het belangrijkste element van het bladje:
een kruiswoordraadsel

leaving-im-gone.gif

Zijn hier in Duitsland gaan zwemmen. Zo paar glijbanen die in een bad uitkomen en dan meeste volk die uit dat bad een sprong/duik van +/- in het lager gelegen bad neemt om dan recht naar de trap van de glijbanen terug te gaan door dat bad ipv via de daarvoor gemaakte trap uit dat hoger bad. Kwestie van de kortste weg te nemen.
Ik zit dat zo te zeggen tegen mijn vrouw, passeert er toch wel geen West-Vlaming: dat is omdat ze gien tit hebben. (Ja sorry West-Vlaams typen kan ik niet, maar ge begrijpt wel wat en hoe hem het wou zeggen he)
Heb hem geantwoord: Niet allemaal, maar er zijn er wel bij die toch serieus wat tiet hebben ze 🤣

Ode aan mijn zoon op deze Zevende Dag:

Oh mijnen zoon

Ik zie u zo graag,

maar uw verhalen

verlopen zo traag

Elke zin duurt dertig tellen,

ik heb tijd om 20 kilo

straks door Zuhal verboden

patatten te schellen

Terug
Bovenaan