Tonerider
Well-known member
das op adres (en de postbode moet dat er zelf opschrijven als het nog steeds zo is als 10 jaar geleden), dus waarschijnlijk gewoon een foutje van de postbode.Der stak een krantje van Kerk en leven in men bus.
Waarom?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das op adres (en de postbode moet dat er zelf opschrijven als het nog steeds zo is als 10 jaar geleden), dus waarschijnlijk gewoon een foutje van de postbode.Der stak een krantje van Kerk en leven in men bus.
Waarom?![]()
Neen. Ze zijn effectief in de ganse streek 1 tje aan het uitdelen en dan kunde kiezen of ge abbo neemt aan 46euro..das op adres (en de postbode moet dat er zelf opschrijven als het nog steeds zo is als 10 jaar geleden), dus waarschijnlijk gewoon een foutje van de postbode.
46euro, das geen geld om te weten wat er onder de kerktoren gebeurt he.Neen. Ze zijn effectief in de ganse streek 1 tje aan het uitdelen en dan kunde kiezen of ge abbo neemt aan 46euro..
Men eerste reactie was ook meteen, staat hier geen adres op.
Veel plezier!Week verlof!
Omdat ik liefst niet met al teveel werk achter sta, heb ik tot nu doorgewerkt en ik ben er(van)door!![]()
frikkin awesome!De buurman maakt de zotste pompoenen
![]()
![]()
![]()
![]()
De buurman maakt de zotste pompoenen
![]()
![]()
![]()
![]()

Sparren.Toch weinig dingen die me beter doen voelen dan afzien op ne bokszak tot ge ni meer kunt.![]()
Tgoh, kunde toch al es op kloppen.Mja daar kunde ni altijd zo hard slaan![]()
Allemaal naalden in zijn haar dan.Tgoh, kunde toch al es op kloppen.
![]()

Een uitgebreid toiletbezoek is één van die weinige dingen neem ik aan?Toch weinig dingen die me beter doen voelen dan afzien op ne bokszak tot ge ni meer kunt.![]()