Je glimlach van vandaag

Collega heeft z’n laatste werkdag hier voor hij naar een andere vestiging gaat en trakteerde daarom voor onze afdeling met koffiekoeken.
Zijn supervisor had blijkbaar hetzelfde idee en trakteerde daarom voor onze afdeling met koffiekoeken.
Een andere collega had een vergadering met externen en daarvoor veel te veel koffiekoeken voorzien.
O.w.v. de werkzaamheden in Merksem werken er vandaag een heel deel van thuis.

Kortom: 60+ koffiekoeken voor 7 man. 🥳😬

Ik heb nog met niet veel snelheidsboetes kunnen lachen, maar dit kiekje da'k heb gescoord op vakantie in Duitsland na een strook 50 - 70 - 50 - 70 een dozijn keer te zien herhalen is toch wel demoeite.
1666352138727.jpg

Ik heb nog met niet veel snelheidsboetes kunnen lachen, maar dit kiekje da'k heb gescoord op vakantie in Duitsland na een strook 50 - 70 - 50 - 70 een dozijn keer te zien herhalen is toch wel demoeite.
1666352138727.jpg
Die bedragen in Duitsland zijn anders ook wel om te lachen (zolang je er niet te veel overgaat want vanaf 20km/u te veel tikt het wel aan). Ooit zo eens geflitst op kruispunt waar ik net te vroeg gas gaf om terug naar 100 te gaan achter een stukje 70. Denk ergens 72 ofzo reed ik. Krijg je thuis een brief met foto voor een boete van 15€. Dat is dan ook zo van ale opgestuurd naar het buitenland, foto erbij, werkuren, ... Jullie halen dat er toch nooit uit met 15€?

Dochter die vraagt of ze mee naar Rock Werchter mag gaan omdat Artic Monkeys er spelen. Fijn want op haar leeftijd wil die zelden nog iets met haar vader doen :)

Voor de eerste keer sinds mijn operatie 20 minuten aan een stuk kunnen lopen. Wel maar tegen +- 9 km/u, maar het is een begin. :smile:

Dat ik opnieuw buiten mag na een positieve test.

Iedereen keek wel vreemd op, in de winkel daarstraks. Ik was de enige pipo met een mondmasker op. Maar ja mijn isolatie zit er na 7 dagen op (eerste symptomen zaterdagochtend vorige week (lichte keelpijn) en dan positief getest op maandag, dus de eerstkomende dagen moet ik nog met een mondmasker op en zo min mogelijk uit huis gaan. Ik ga tem dinsdag alvast verder, nergens meer naartoe.

Laatst bewerkt:
Een zonnige herfstdag en vanuit Mulans Disneywereld geen greintje verzuring van de mensheid te bekennen!

Deze namiddag met de woef een flinke wandeling gedaan. Als dat gepland is, dan is dat met de mp3 speler in de oren en goeie muziek op. Terwijl woef heel intensief een graspol aan het besnuffelen is en er een keigoed nummer speelt, passeren 2 motards mij die niet alleen terugknikken maar met een stralende lach me super vriendelijk aankijken.
Nadien bedacht ik me dat de kans wel heel realistisch is dat ik wat heb staan meedansen terwijl ik toch moest stilstaan voor mijn snuffelkont, wat het extra enthousiasme vanonder dat vizier kan verklaren...

Daarnet dan boodschappen gedaan en wanneer ik nadien de parking wil afrijden, loopt een papa voor me met een kleuter op zijn arm. Die kleuter is heel duidelijk naar mijn auto aan het wijzen en iets aan de papa aan het zeggen. Omdat hij maar blijft wijzen, wuif ik vriendelijk naar het jochie die natuurlijk driftig terugwuift. Papa besluit, terwijl ik traag voorbij rijd toch maar eens te kijken... En begint dan ook maar mee te wuiven met ons. 😁

Laat de zonnige dagen nog maar eventjes blijven!

Dat ik opnieuw buiten mag na een positieve test.

Iedereen keek wel vreemd op, in de winkel daarstraks. Ik was de enige pipo met een mondmasker op. Maar ja mijn isolatie zit er na 7 dagen op (eerste symptomen zaterdagochtend vorige week (lichte keelpijn) en dan positief getest op maandag, dus de eerstkomende dagen moet ik nog met een mondmasker op en zo min mogelijk uit huis gaan. Ik ga tem dinsdag alvast verder, nergens meer naartoe.
Heh en hier moet je zelfs op intensieve gewoon gaan werken zelfs al heb je corona :p

Heh en hier moet je zelfs op intensieve gewoon gaan werken zelfs al heb je corona :p
Het zorgpersoneel is ook in België gewoon blijven doorwerken indien de gezondheidstoestand het toestond. Meer specifiek op de covid afdeling en intensieve gezien daar de beschermingskledij het meest uitgebreid is én verplicht voor alle zorgmedewerkers.

Ik zie mijn vrouw met een half oog de duitse versie van wordle spelen. En zie ze zitten nadenken over een woord met een k. Ik doodserieus en zonder nadenken: Duitse wordle? Beginnend met K? KRIEG.

En dan zie je die letters 1 voor een groen kleuren. Hoe wist jij dat zonder naar de rest te kijken?
Ja Duitsers en Krieg. Dat is nu toch vanzelfsprekend. :unsure: (Voor de mensen die geen Duits spreken: Krieg = oorlog)

Terug
Bovenaan