Je glimlach van vandaag

Ik drink al jaren weinig alcohol, maar omdat ik wel geniet van de smaak van een speciaalbier drink ik al eens eentje op een vrijdag- of zaterdagavond. Gegarandeerd dat ik dan slechter slaap en ik dat de volgende dag voel. Zal ook wel te maken hebben met er bewust op letten, en ouder worden, maar mensen onderschatten ook gewoon hoe slecht alcohol is.
Das omdat je niet genoeg oefent!

Mijn vriendin die nu 1.5week in ziekenverlof zit en al per post een kaartje krijgt met beterschap van de collega's
Moet wel deugd doen als je zo goede collega's hebt en ze je zo appreciëren

Ik zelf ben 1.5 terug aan het werk en het enige dat mijn diensthoofd heeft laten weten is via teams "Vergeet je telewerk niet aan te vragen"
Geeft toch een ander gevoel :D Maar ben blij voor haar

Net eneco aan de deur....

Sorry, geen tijd
Past later beter? 4u, 5u?
*ziet kaartje eneco*

Moet wel zeggen dat we een vast contract hebben van luminus tot 24.

Oh *druipt af*

:lol:

@Mr.Anderson, @Philharmoniker: hoeveel alcohol dronken jullie dan bv. op wekelijkse basis? Ben gewoon benieuwd hoe groot het verschil is als het zo'n grote impact heeft...
Nooit in de week. In het weekend de vrijdagavond eens wat. De zaterdagavond ook. En zondagavond wat pinten.
Hangt ferm af van weekend tot weekend. Als ik eens op café ga met de maten drink ik toch 10-15 pinten. Maar dat gebeurd niet veel meer, because kids.

Sowieso kon ik er niet goed tegen als in katers hebben.

Net ene zien vissen naar schoenen in een boom op de parking van de carrefour. Met stokje er naar aan het gooien.
Kwartier later kom ik buiten was die nog aan het gooien. 🫠🫠

Coronavaccin #4 is gezet... of dit nu verheugd is weet ik niet, maar heb er geen last van. Vooral blij dat ik geen 15m meer heb moeten wachten. op een 5-tal minuutjes waren mijn vrouw en ik buiten.

Na een paar down dagen, is het weekend wel mooi begonnen.
Lang in de armen van m'n liefste kunnen liggen. Daarna mijn pas gaan updaten waardoor het nu helemaal officieel is dat we samenwonen. En dan een koffietje gaan drinken met haar. En als kers op de taart krijg ik daar een tas van Pink Floyd.
IMG20221015115358.jpg

Op zo'n dagen denk ik wel dat ik droom. Het leven kan toch ook echt ongelooflijk mooi zijn.

Lang in de armen van m'n liefste kunnen liggen. Daarna mijn pas gaan updaten waardoor het nu helemaal officieel is dat we samenwonen. En dan een koffietje gaan drinken met haar. En als kers op de taart krijg ik daar een tas van Pink Floyd.
IMG20221015115358.jpg

Op zo'n dagen denk ik wel dat ik droom. Het leven kan toch ook echt ongelooflijk mooi zijn.
Is uw djellaba mee verhuisd eigenlijk? 😀

IMG20221015115358.jpg

Oh jullie wonen samen?
Congrats!

Terug
Bovenaan