Muscleduck
Well-known member
Ik heb die DJ toevallig leren kennen op TikTok een tijd geleden. Hij zingt dat zelf. indrukwekkend vind ik zelf.Mongolian throat singing techno. Wel fan van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb die DJ toevallig leren kennen op TikTok een tijd geleden. Hij zingt dat zelf. indrukwekkend vind ik zelf.Mongolian throat singing techno. Wel fan van.
Das omdat je niet genoeg oefent!Ik drink al jaren weinig alcohol, maar omdat ik wel geniet van de smaak van een speciaalbier drink ik al eens eentje op een vrijdag- of zaterdagavond. Gegarandeerd dat ik dan slechter slaap en ik dat de volgende dag voel. Zal ook wel te maken hebben met er bewust op letten, en ouder worden, maar mensen onderschatten ook gewoon hoe slecht alcohol is.
2 a 3 keer per week stuk of 3-4 trappisten@Mr.Anderson, @Philharmoniker: hoeveel alcohol dronken jullie dan bv. op wekelijkse basis? Ben gewoon benieuwd hoe groot het verschil is als het zo'n grote impact heeft...
Maar ben blij voor haarAh, gij zij er ook zo ene"Vergeet je telewerk niet aan te vragen"

Nooit in de week. In het weekend de vrijdagavond eens wat. De zaterdagavond ook. En zondagavond wat pinten.@Mr.Anderson, @Philharmoniker: hoeveel alcohol dronken jullie dan bv. op wekelijkse basis? Ben gewoon benieuwd hoe groot het verschil is als het zo'n grote impact heeft...

Is uw djellaba mee verhuisd eigenlijk?Na een paar down dagen, is het weekend wel mooi begonnen.
Lang in de armen van m'n liefste kunnen liggen. Daarna mijn pas gaan updaten waardoor het nu helemaal officieel is dat we samenwonen. En dan een koffietje gaan drinken met haar. En als kers op de taart krijg ik daar een tas van Pink Floyd.
![]()
Op zo'n dagen denk ik wel dat ik droom. Het leven kan toch ook echt ongelooflijk mooi zijn.

Oh jullie wonen samen?Na een paar down dagen, is het weekend wel mooi begonnen.
Lang in de armen van m'n liefste kunnen liggen. Daarna mijn pas gaan updaten waardoor het nu helemaal officieel is dat we samenwonen. En dan een koffietje gaan drinken met haar. En als kers op de taart krijg ik daar een tas van Pink Floyd.
![]()
Op zo'n dagen denk ik wel dat ik droom. Het leven kan toch ook echt ongelooflijk mooi zijn.
Oh jullie wonen samen?
Congrats!
Tuurlijk, zelfs m'n bruin klakske is mee.Is uw djellaba mee verhuisd eigenlijk?![]()
Nee-gun duust.Nu nog oefenen op hoe ik 9000 moet uitspreken

Voor iemand van uit het Antwerpse wel. Kblijf maar duuznd zeggenNee-gun duust.
Niet zo moeilijk.![]()