Of zonder touwGe kunt toch gewoon mee schoenen aan touwtje springen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of zonder touwGe kunt toch gewoon mee schoenen aan touwtje springen?
Ik ken er geen die aanpasbaar zijn, dus don't know. Maar het gevoel zal wel bepaald worden door die gewichten inderdaad. Die wat hier ligt voelt aan als een zwaarder touw.Yes! Of zo'n zwaar... dan vloek je toch ook!
![]()
Succes aan alle beginners in de winter.
@Lint ik ben nu wel benieuwd hoe uw touwtje-zonder-touw aanvoelt, speedrope, gewoon, zwaar, of is er een mogelijkheid om dat gewicht te veranderen ook?
Ge kunt toch gewoon mee schoenen aan touwtje springen?
Heerlijk toch BG...
In het ene topic diepgaande analyses over de oorlog en hier al twee pagina's over springkoorden zonder koord.
Dat zou ik zelfs aanraden om wat extra demping te hebben thuis ofzo, maar in kick/thaiboksclubs is het op matten en blootvoets.Ge kunt toch gewoon mee schoenen aan touwtje springen?
Niet lang touw?Het is springtouw, niet springkoord hier in Limburg se.

*LangE touwDat zou ik zelfs aanraden om wat extra demping te hebben thuis ofzo, maar in kick/thaiboksclubs is het op matten en blootvoets.
Niet lang touw?![]()
Het is springtouw, niet springkoord hier in Limburg se.

Ik denk dat die zijn pa graag jonagold appels eet![]()
Nieuwe beelden tonen hoe man (38) die aan BMW hangt in Brugge pas kilometer verderop van wagen valt: bestuurder (57) én agressor dienen beiden klacht in
Er zijn opvallende beelden opgedoken van een bizar geval van verkeersagressie in Brugge. Op de video is te zien hoe een man eerst vernielingen aanbrengt aan een BMW. En wanneer de bestuurder op de vlucht wil slaan, gaat hij zelfs aan de auto hangen. Andere videobeelden tonen hoe de man pas een...www.hln.be
38 zijn en u dan nog zo gelijk ne peuter gedragen.
Allee, wie gaat nu zo aan ne auto hangen omdat em boos is![]()

Of zonder springen!Of zonder touw
Tuinzetel volgende keer en je bent ook 100% mee in de positieve zonnevibes!Volledig de zon genegeerd en in mijn zetel een boek gelezen.

Der zaten twee wespen buiten. Gespierde. Genre ‘we gaan niet discuteren, madam’.Tuinzetel volgende keer en je bent ook 100% mee in de positieve zonnevibes!![]()
Dus... Gewone thee of iced thea binnen?Der zaten twee wespen buiten. Gespierde. Genre ‘we gaan niet discuteren, madam’.