Muscleduck
Well-known member
Amai ik dacht efkes dat ik Artemis had gemist, maar die is blijkbaar maar voor november.eens op tijd voor een launch![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai ik dacht efkes dat ik Artemis had gemist, maar die is blijkbaar maar voor november.eens op tijd voor een launch![]()
Zo kan je er tenminste niet over vallen.
Zo kan je er tenminste niet over vallen.
Hebt gullie nog nooit een draadloos springtouw gezien?ge kunt er mee kwispelen![]()

Maar waarom zoiets dan vastpakken, draai gewoon met uw armen en spring?Hebt gullie nog nooit een draadloos springtouw gezien?
Dat is echt niet zo speciaal / nieuw / raar hoor ... . Vindt ge ook wel in sportcentra.
Hier thuis ligt ook zo eentje. Heel handig om binnenshuis te springen, zeker als uw plafonds wat lager zijn (zoals in mijne kelder).
Omdat die bollen die eraan hangen een bepaald gewicht hebben en vast zitten aan een roterende kop. Daardoor simuleert dat effectief goed een springtouw en de bijhorende beweging. Dat is niet hetzelfde als "draai gewoon met uw armen en spring".Maar waarom zoiets dan vastpakken, draai gewoon met uw armen en spring?
Maar ge verliest toch het effect van "juist" te springen of ben ik mis.Omdat die bollen die eraan hangen een bepaald gewicht hebben en vast zitten aan een roterende kop. Daardoor simuleert dat effectief goed een springtouw en de bijhorende beweging. Dat is niet hetzelfde als "draai gewoon met uw armen en spring".
Added benefit is dat daar sensoren in zitten die automatisch tellen, maar dat is imo bijzaak.
Nee hoor, daar dienen die gewichten dus voor hé. In de"swing opwaarts" laat u dat "automatisch" opspringen, net zoals een normaal touw.Maar ge verliest toch het effect van "juist" te springen of ben ik mis.
En geen pijnlijke tenen in de winter.Omdat die bollen die eraan hangen een bepaald gewicht hebben en vast zitten aan een roterende kop. Daardoor simuleert dat effectief goed een springtouw en de bijhorende beweging. Dat is niet hetzelfde als "draai gewoon met uw armen en spring".
Added benefit is dat daar sensoren in zitten die automatisch tellen, maar dat is imo bijzaak.

da was nu tenige nuttige dak eraan zagAdded benefit is dat daar sensoren in zitten die automatisch tellen, maar dat is imo bijzaak.

Serieus? Ik heb letterlijk dit punt beantwoord in mijn 2 vorige berichten.da was nu tenige nuttige dak eraan zag
Als ge zelfs niet eens de skill gebruikt om over een echt touw te springen en als die tellers bijzaak zijn,... Dan kunde toch gewoon springen zonder die handgrepen? Tzal er even idioot uitzien, dus daarvoor moet ge het al nie laten![]()
Maar dat is er dan toch gewoon van uit gaan dat touwtjespringen "simpel" is? Heel het idee van touwtje springen is dat uw houding goed moet zijn waardoor je veel spieren gebruikt etc? Als er geen effectief touw onder uw voeten gaat, mag uw houding zijn wat ze wil heNee hoor, daar dienen die gewichten dus voor hé. In de"swing opwaarts" laat u dat "automatisch" opspringen, net zoals een normaal touw.
.
Mijn vraag is dan: heb je ooit met zo'n draadloos springtouw getraind?Maar dat is er dan toch gewoon van uit gaan dat touwtjespringen "simpel" is? Heel het idee van touwtje springen is dat uw houding goed moet zijn waardoor je veel spieren gebruikt etc? Als er geen effectief touw onder uw voeten gaat, mag uw houding zijn wat ze wil he.
Een beetje zoals een wireless roeimachine waarbij ze zeggen "ge moet maar doen alsof er weerstand op zit" imo![]()
Het feit dat dat touw onder uw voeten gaat wil eigenlijk niets zeggen hoor. Als ge de techniek (die ge niet direct beet hebt, maar ook niet erg moeilijk is) beet hebt, is het enige nut van dat touw het ritme aangeven en het gewicht u een "upswing" van uw lijf te geven... en dat is dus net wat die gewichten op roterende kop ook doen, zoals ik al zei.Maar dat is er dan toch gewoon van uit gaan dat touwtjespringen "simpel" is? Heel het idee van touwtje springen is dat uw houding goed moet zijn waardoor je veel spieren gebruikt etc? Als er geen effectief touw onder uw voeten gaat, mag uw houding zijn wat ze wil he.
Nee dat is niet hetzelfde, want de weerstand (hoe miniem ook) van die gewichten is vergelijkbaar met de weerstand van een touw (wederom, wat ik nu al 3 keer zeg). Dat is niet hetzelfde als "doe maar alsof er weerstand is" bij een imaginair roeitoestel.Een beetje zoals een wireless roeimachine waarbij ze zeggen "ge moet maar doen alsof er weerstand op zit" imo![]()
En geen pijnlijke tenen in de winter.![]()

Mogelijks zit daar het probleemHet feit dat dat touw onder uw voeten gaat wil eigenlijk niets zeggen hoor. Als ge de techniek (die ge niet direct beet hebt, maar ook niet erg moeilijk is) beet hebt, is het enige nut van dat touw het ritme aangeven en het gewicht u een "upswing" van uw lijf te geven... en dat is dus net wat die gewichten op roterende kop ook doen, zoals ik al zei.
Vertaald: Als ge niet kunt touw springen, dan gaat ge ook gelijk ne klungel zwieren met zo een draadloos ding... net zoals ge een touw tegen uw voeten laat kletsen. Als ge het wel kunt, dan voelt zo een draadloos ding aan als een echt touw, en zijt ge daar direct mee weg.
Ik ben al blij als ik met 2 voeten tegelijk over een touw geraak
Ik kan mij echt niet inbeelden dat ik met zo'n ding enig effect zou kunnen bereiken.
Toen ik uw vorig bericht las zag ik u idd al een beetje klungelen met een springtouw in gedachten.Mogelijks zit daar het probleemIk ben al blij als ik met 2 voeten tegelijk over een touw geraak
Ik kan mij echt niet inbeelden dat ik met zo'n ding enig effect zou kunnen bereiken.

Yes! Of zo'n zwaar... dan vloek je toch ook!Fuck man zo ne speedrope tegen uw koude tenen is idd een pijnlijke affaire![]()