Je glimlach van vandaag

De dochter "leest" al 2j losse letters. Vrijdag was ze met magneetletters aan het spelen en blijkt dat ze eigenlijk ook al korte woordjes kan lezen. Daarnet bij oma en opa eens wat woordjes genoteerd zoals pot, lat, sap,... Mevrouwtje begint netjes te "hakken en plakken" al fluisterend en slechts 1 op de 10 fout. Ze moet nog 5 worden dus best wel fier. 😁

Deze ochtend vroeg opgestaan en gaan ontbijten met @Sakura voor mijn verjaardag, erna naar het kattencafé geweest en dan gaan lunchen bij Lily's Noodle House 😋 In de namiddag naar huis gereden en nog wat UNO gespeeld. Dan deze avond nog een ontspannend badje genomen met lekker veel badschuim. Wijntje, chipskes, muziekske en kaarsjes dabei. Nu nog wat chillen in de zetel en boekske lezen. Geslaagde dag! 👌

Deze ochtend vroeg opgestaan en gaan ontbijten met @Sakura voor mijn verjaardag, erna naar het kattencafé geweest en dan gaan lunchen bij Lily's Noodle House 😋 In de namiddag naar huis gereden en nog wat UNO gespeeld. Dan deze avond nog een ontspannend badje genomen met lekker veel badschuim. Wijntje, chipskes, muziekske en kaarsjes dabei. Nu nog wat chillen in de zetel en boekske lezen. Geslaagde dag! 👌
Gefeliciteerd! 🥳 En klinkt absoluut als een heerlijk dagje! ♥️

giphy.gif

Klinkt als een goed dagje idd :)

wtf, mijn kilometervergoeding (fiets) is bijna verdubbeld deze maand,

en ook mijn netto loon is opeens een 100 a 150 euro extra??

zijn die "maatregelen" nu al in voege misschien, die de regering onlangs genomen heeft?

Me happy.

Voor t eerst vijf G op de trein ook eerste treinrit sinds spuit vier tegen Corona. Toeval? Don't think so.

Ik heb al diverse groepen waarin ik dit maar eens ga melden en wachten op de reacties :love: . #mensDOM #dierenRIJK

Voor t eerst vijf G op de trein ook eerste treinrit sinds spuit vier tegen Corona. Toeval? Don't think so.

Ik heb al diverse groepen waarin ik dit maar eens ga melden en wachten op de reacties :love: . #mensDOM #dierenRIJK
5G?!
Ik ben al tevreden als ik ook maar iets van verbinding heb in sommige regio's tijdens een treinrit.

Deze reclame op facebook:
"
Vergeet een vuurkorf of wellness centrum. Houtgestookte of elektrische sauna's zijn de trend van 2022. Ontdek de mogelijkheden op onze website!"

Als er nu 1 ding is waarvan ik denk dat het niet de trend van 2022 is...

wtf, mijn kilometervergoeding (fiets) is bijna verdubbeld deze maand,

en ook mijn netto loon is opeens een 100 a 150 euro extra??

zijn die "maatregelen" nu al in voege misschien, die de regering onlangs genomen heeft?

Me happy.
Ge weet dat uw fietsvergoeding maar is vrijgesteld tot een bepaald bedrag en ge op alles erboven belastingen zult betalen.

Nee ik weet hier helemaal niets over...

@JsFtime dus alles wat ik meer krijg dan 25 cent per kilometer moet ik extra op betalen?
Tot 0.24€ of 0.25€ per km is inderdaad vrijgesteld van belastingen

Alles daarboven komt bij uw belastbaar inkomen en zal je dus belastingen op betalen (maar je gaat nog steeds iets overhouden hé)

Terug
Bovenaan