Je glimlach van vandaag

De technologie staat nog niet helemaal op punt.

IMG_20221001_131317.jpg

Toen ik de parking van de winkel op wou fietsen werd ik opgeschrikt door een toeterende auto. Ik viel half tegen een struik van het verschieten en was me schrap aan het zetten om met een dodelijke blik WAT IST JOM te seinen, zie ik daar Guy heel gelukkig en enthousiast spastisch wuivend achter het stuur.

Ik dacht dat hij boos was, want hij negeert me al maanden als ik goeiedag zeg.

Guy, ik heb u gemist jom. :cry:

Hoera, het kerstcadeau dat ik vorig jaar niet meer vond is boven water! Ik was al aan het twijfelen of ik het wel gekocht had, maar zie hier, tien maanden en drie weken later: bingo!

Als ik het goed gelezen had, kost dat wel geld per image die je laat uitdraaien zeker? Hoeveel is dat? Er is trouwens nu ook al Dall-e 2, maar das weer met registratie en wachtlijsten.
Je krijgt bij registratie 50 afbeeldingen gratis en per maand krijg je er 15 gratis bij. Je kan nieuwe pogingen kopen aan $ 15 voor 115 pogingen.

Daarstraks gaan uiteten en serveerster komt het dessert op nemen.
Kameraad bestelde een dame blanche en vraagt "hoeveel bollen is dat?" -> 3 bollen
En hij zegt "doe maar 2."

Komen de desserts brengen, een dame blanche teveel en iets anders te weinig, is in orde gemaakt.

Krijgen de rekening, staat die dame blanche teveel er ook op. Serveerster erbij geroepen.

Die haar reactie "maar ge had toch gezegd, doe er maar 2"
Arm kind, ipv 2 bollen wou zij hem 2 ijsjes geven van 3 bollen :laugh:

@coldplayke ziet er namelijk nog erg jong uit, afgaande op één van haar vorige winkel-posts. Vandaar het enthousiaste, spastische wuiven naar haar door meneer Guy.

Terug
Bovenaan