Je glimlach van vandaag

FdsoPmlXkAUWkq4

You know your product is too good when both you and your competitor try so hard not to compare your newer stuff to it.

🤣🤣👌
10/10 voor die titel bij HLN trouwens :laugh:

FdsoPmlXkAUWkq4

You know your product is too good when both you and your competitor try so hard not to compare your newer stuff to it.
Ik zag die op de LLT Facebook pagina :laugh: 13th gen is precies niet wat iedereen hoopte. Hun eigen benchmarks vond ik ook niet echt om blij van te worden.
Ik kijk alvast uit naar een 7800X3D

Deze voormiddag goedkeuring gekregen van idewe controle dokter, dus mag vanaf maandag terug beginnen werken :clap:
Ik moet het wel rustigaan doen en zien dat ik mij niet forceer. Dat kan nog moeilijk worden.

niet een echte glimlach, maar toch lachen dat zo'n mensen bestaan....

Hier in onze colruyt is er zo'n vent, die steevast op de parking carapilsjes zit te drinken, in kleermakerszit. quasi dagelijks tref je hem daar wel.

Voor het eerst zag ik hem effectief IN de winkel ook.
Ik moet om de 2 maand ongeveer achter bier gaan voor onze bouwvakkers , die na het werk es een pintje willen drinken op onze depot.
Dus ik kom aan de kassa, mat 5 bakken bier.

Die pippo staat aan de kassa, en ziet mij af komen met al dat bier, en begint te roepen "JEUIJJJ WOAR IS DA FEESTJEE".
Ik gebaar natuurlijk van kromme haas, want ken die vent niet.

Zie ik hem daar dus staan 2 kassa's naast mij, met welgeteld 2 blikjes carapils, en een zak nootjes. Hij grabbelt in zn portefeuille, en beslist dat zakje nootjes toch maar terug te gaan leggen.

Wtf net toen het aan hem was natuurlijk. Die mens achter hem steekt die dan maar voorbij.

Toen ik de camionet had volgestouwd met dat bier, en m'n kar weg zette, roept hij weer naar me, terwijl hij daar weer zat, z'n eerste blikje te openen. Santééé héé. :D

Achja zolang hij maar gelukkig is zeker....

EDIT: deze zomer zag ik hem zelfs, toen zijn blikje uit was, hem zo dat blikje in de lucht gooien, en er een kopbeweging/naartoe maken, precies of hij het winnend doelpunt van de match gaat maken. schrijnend eigenlijk.

De uitleg van de jongste over waarom hij geen wortels lust:
Ik vraag hem of hij vandaag wortel wil. Nee, dat wil hij niet. Lust hij dat dan niet? Nee, wortels dat is voor in wiskunde, niet om op te eten.

Bekijk bijlage 13687

Boek gekocht, leesvoer voor vanavond :woohoo:

Had misschien beter Castro zijne boek kunnen lezen,

Je weet wel, 35000 vagina's later and going, well niet meer nu.

Ik zie hier zopas een auto geparkeerd staan, met verdorie een bumpersticker op iets van BEDANKT MAATJES
met de kop op van De Croo, Joachim Coens en nog ene.

serieus, is dat nu een VIVALDI sticker die werd verspreid.

Wel straf dat je met zoiets rond rijd natuurlijk.

Terug
Bovenaan