Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10/10 voor die titel bij HLN trouwens
![]()
Komt een Belg bij de politie met een mitrailleur op zijn motorkap...
Ooit al aan gedacht om een mitrailleur op je motorkap te plaatsen? Geen goed idee. Dat mocht deze Belgische bestuurder ondervinden bij een verkeerscontrole in Frankrijk. De Franse politie laat weten dat het verboden is om een wapen, zelfs wanneer het is nagemaakt, te installeren op je auto.www.hln.be

Ik zag die op de LLT Facebook pagina![]()
You know your product is too good when both you and your competitor try so hard not to compare your newer stuff to it.
13th gen is precies niet wat iedereen hoopte. Hun eigen benchmarks vond ik ook niet echt om blij van te worden.Jamaar, was dit in Griekenland? Ik had het over Grieks eten.Gisteren tomahawk gegeten 39 euro/kg. Heb 46 euro betaald voor mijn "stukje" vlees.
(En de mens die het heeft klaargemaakt is ook slager dus verser kan niet).

Ik zie eerder Dhalsim DuckIk noem hem... Pinokkiowolk.
![]()
De nieuwe Geert Hoste is geboren!De uitleg van de jongste over waarom hij geen wortels lust:
Ik vraag hem of hij vandaag wortel wil. Nee, dat wil hij niet. Lust hij dat dan niet? Nee, wortels dat is voor in wiskunde, niet om op te eten.
Waar zit je al? Alé, in piemels bedoel ik.Boek gekocht, leesvoer voor vanavond![]()
In het boek? Nog nergens! Al heb ik bol in het inkijkexemplaar wel al 't eerste verhaal gelezen.Waar zit je al? Alé, in piemels bedoel ik.
Spannend zeg! dat wordt een intellectuele uitdaging vanavond! en dat voor maar 20 EURO.In het boek? Nog nergens! Al heb ik bol in het inkijkexemplaar wel al 't eerste verhaal gelezen.

Ze hebben u toch doen zweten hé?
Als ik hier lig te zweten, zal ik het wel aan mijn eindfactuur zien.Ze hebben u toch doen zweten hé?