Je glimlach van vandaag

ik twijfelde of ik het hier moest zetten of bij geërgerd... past eigenlijk nergens bij, 't is eerder wat ik heb gedaan vandaag.... blij dat eht gedaan is, ergernis omwille van mijn rug nu:

125 tegels van 60*120 à 32kg/stuk = 4 ton tegels versleurd van de voordeur naar de achterdeur. nog 500 kg lijm erbij om het af te werken.

maar bon, het is weer achter de rug. volgende week komt de tegelaar.

Denk maar eens aan de rug van die tegelaar ook. ;)

Hier komen morgen de kleiklinkers voor het terras achter in de tuin eindelijk. Weer een leuk werkje in het vooruitzicht om die zelf te leggen, alleen heb ik er zo weinig tijd voor.

Nooit gedacht dat de schaakwereld zo extreem was. :unsure:

DBF482-CC-0-CE7-4-C3-D-88-CF-AD20-FFBE24-AF.png

Moet morgen op de luchthaven zijn (Samos weekje :love: ).

Dacht ik slim te zijn door dat gift ticket aan te vragen, een gratis heen en terug ticket voor abonnementshouders dat je tot 31 oktober kon vragen en ergens in november moest gebruikt hebben.

Gaat allemaal vlot, ik vind het zelfs vrijwel meteen! Je vult alles in.

Dank je voor je gegevens. We mailen je persoonlijke promocode binnen de twee werkdagen (als je aan de voorwaarden voldoet). Met de code kan je je gratis Gift Ticket online aankopen. Houd dus zeker je mailbox (en spamfolder) in de gaten. Goede reis!

Ja want ik moet weten dat ik dat best gisteren al had aangevraagd :lol: .

Glimlach van dit weekend eigenlijk.

Mijn oudste zoontje zag dat een ander kindje in de speeltuin wat ambetant deed tegen zijn broer en kwam dat tegen ons zeggen. Hij beschreef de kleur van zijn t-shirt, zijn haar (type en kleur). Hij had makkelijk zijn huidskleur kunnen vermelden, maar hij vindt dat niet relevante info support.

Mijn oudste zoontje zag dat een ander kindje in de speeltuin wat ambetant deed tegen zijn broer en kwam dat tegen ons zeggen. Hij beschreef de kleur van zijn t-shirt, zijn haar (type en kleur). Hij had makkelijk zijn huidskleur kunnen vermelden, maar hij vindt dat niet relevante info support.

Hebben ze al eens onderzocht. Kinderen tot een bepaalde leeftijd schenken daar idd geen aandacht aan.

De zoon van mijn broer reageert nochtans altijd met "aaah, zombie" als hij een zwarte medemens ziet. Ze moeten toch ook het Kleurverschil zien?

Tot een bepaalde leeftijd boeit het kinderen niet als iemand zwart, geel, rood of pimpelpaars is. Daar kijken ze doorheen.

Tot welke leeftijd is dat?
Tot wanneer de ouders er openlijk wél een oordeel aan koppelen.

Hebben ze al eens onderzocht. Kinderen tot een bepaalde leeftijd schenken daar idd geen aandacht aan.
Tsja, ik heb hier op een verjaardagsfeestje een vriendje van mijn zoon een kwartier op de gang gezet omdat hij twee andere vriendjes van mijn zoon (tweeling, afkomstig uit Tunesië) zwaar racistisch bejegende. En die was toen 7 of 8 jaar oud denk ik. Dus dat besef is er toch erg vroeg volgens mij.

Terug
Bovenaan