Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).
.Glimlach van dit weekend eigenlijk.
Mijn oudste zoontje zag dat een ander kindje in de speeltuin wat ambetant deed tegen zijn broer en kwam dat tegen ons zeggen. Hij beschreef de kleur van zijn t-shirt, zijn haar (type en kleur). Hij had makkelijk zijn huidskleur kunnen vermelden, maar hij vindt dat niet relevante info support.
De zoon van mijn broer reageert nochtans altijd met "aaah, zombie" als hij een zwarte medemens ziet. Ze moeten toch ook het kleurverschil zien?Hebben ze al eens onderzocht. Kinderen tot een bepaalde leeftijd schenken daar idd geen aandacht aan.
Een trans'hen'der

Glimlach van dit weekend eigenlijk.
Mijn oudste zoontje zag dat een ander kindje in de speeltuin wat ambetant deed tegen zijn broer en kwam dat tegen ons zeggen. Hij beschreef de kleur van zijn t-shirt, zijn haar (type en kleur). Hij had makkelijk zijn huidskleur kunnen vermelden, maar hij vindt dat niet relevante info support.
De zoon van mijn broer reageert nochtans altijd met "aaah, zombie" als hij een zwarte medemens ziet. Ze moeten toch ook het Kleurverschil zien?
Dat het niet boeit zal wel kloppen, maar ze zien het wel he.Tot een bepaalde leeftijd boeit het kinderen niet als iemand zwart, geel, rood of pimpelpaars is. Daar kijken ze doorheen.

Dag ambtenaar.Het is weeeeeeekeeeeeeeend![]()
Maar ze hebben er nog geen vooroordelen aan gekoppeld.Dat het niet boeit zal wel kloppen, maar ze zien het wel he.![]()
Tot wanneer de ouders er openlijk wél een oordeel aan koppelen.Tot welke leeftijd is dat?

Oei ik wist niet dat jij nooit verlof mocht nemen.Dag ambtenaar.
Tsja, ik heb hier op een verjaardagsfeestje een vriendje van mijn zoon een kwartier op de gang gezet omdat hij twee andere vriendjes van mijn zoon (tweeling, afkomstig uit Tunesië) zwaar racistisch bejegende. En die was toen 7 of 8 jaar oud denk ik. Dus dat besef is er toch erg vroeg volgens mij.Hebben ze al eens onderzocht. Kinderen tot een bepaalde leeftijd schenken daar idd geen aandacht aan.