Je glimlach van vandaag

Ik ka mij zo al dat gesprek inbeelden in een bruine, stoffige ruimte zonder ramen, vol met kaften, met van die snerpende printers op de achtergrond die hun laatste brok toner zijn aan het ophoesten:

"Opnieuw opstarten? Goh da weet ik nie ze, of wij da kunnen doen. Da moet ik efkes navragen.
Ronny, weet gij of we die computer bij de balie opnieuw mogen heropstarten?"
"Best efkes bij de Michel gaan vragen, die heeft dat denk ik nog al eens gedaan"
"Ja ma de Michel is met ziekenverlof he."
"Ja dan weet ik het ook niet"
"Ja nee sorry meneer, maar die computer heropstarten dat kan ik echt niet zo maar doen. Enkel de Michel is daar voor bevoegd."
Ik wou de lachende emoji gebruiken, tot ik besefte dat dit waarschijnlijk de realiteit is.

😁
Damn, nu heb ik zin om een dickpic naar haar te sturen. Ik wil er ook wel een tekening van krijgen 🤣

Disclaimer: Ik heb nog nooit van m'n leven een (ongevraagde) dickpic gestuurd. Enkel naar m'n vrouw..

een oude kenwood stereo installatie van de jaren 80, aangesloten op mijn computer.

damn het geluid die daar uit komt, zelfs van youtube, is toch in niets te vergelijken van mijn vorige pc boxen.

ik hoor nu zelfs achtergrond geluiden in bepaalde nummers, die ik nog nooit eerder had gehoord. en luid dat die kunnen :eek:

zo'n dingen maken ze nu toch niet meer denk ik.
(mijn vorige pc speakers waren nogtans ook geen goedkope , van Cambridge ) indertijd toch dik 250 euro voor betaald, nu staan die uiteraard maar aan 50 euro meer, maar kom.

deze waren mijn vorige. 20 jaar oud, maar toch aardige boxjes. maar waren dus nu aan vernieuwing toe. (door een installatie van de jaren 80 :D )

Ge zou echt verbaasd zijn hoe goed hedendaagse, kwalitatieve audio equipment geworden is.
serieus? mja, ik had vorig jaar al es geprobeerd, met boxen te kopen online, van logitech dacht ik, een kleine 100 euro.

gelukkig kon ik retourneren, want na 1 dag moest ik ze al niet meer hebben. (ok ja en logitech is blijkbaar crap)

Ik zou niet meteen weten welke ik dan wel moest kopen, dus heb dan maar terug mijn oude gebruikt.
Nu die jaren 80 stereo is wel wat bombastisch op mijn bureau, maar maakt me nie uit. zelfs met de volume knop halverwege, zit ik echt wel met een awesome soundje die daar uit komt.

De blik van een Golden Retriever als je zegt ‘neen’ en je ziet hem denken *compute compute* ik ben niet akkoord maar ik zal maar luisteren zeker bah humbug.

De blik van een Golden Retriever als je zegt ‘neen’ en je ziet hem denken *compute compute* ik ben niet akkoord maar ik zal maar luisteren zeker bah humbug.

Als onze labrador onder zijn voeten krijgt dan wandelt hij ook weg en blijft me dan aankijken alsof hij wil zeggen " tis goed voor 1 keer".

Terug
Bovenaan