Je glimlach van vandaag

Eerste: hoera!
Tweede: hoera!
Derde: gedaan met de ramen open laten, awoe!
Wacht maar tot deze winter, de geur van verbrande palletten, schilderdeuren en autobanden. Heerlijk :sarcastic: . In @zarathustra zijn geval geloof ik wel dat die geur wat meer charmant is dan wat de gemiddelde oude belg in zijn stoof gooit.

Laatst bewerkt:
Wacht maar tot deze winter, de geur van verbrande paletten, schilderdeuren en autobanden. Heerlijk :sarcastic: . In @zarathustra zijn geval geloof ik wel dat die geur wat meer charmant is dan wat de gemiddelde oude belg in zijn stoof gooit.
Hier eergisteren thuisgekomen van de materniteit (enkel ik) in een warm huis. Had net goed geregend dus lekker afgekoeld, ramen open. 10 min later een stank van jewelste omdat er hier iemand in de straat dat nu het ideaal moment vond om brol op te stoken.

Gaan varen (/dobberen) op de Dijle met m'n zus. Ideale manier om mij eens deftig te ontspannen, wat ik veel te weinig doe (en dringend eens nodig had). Super fijne dag en perfect weer 🤩☀️

hoor terug in stereo (en met verhoogde fideliteit) na twee weken volledig ontstoken oren, neus, keel en longen te hebben gehad.
net op tijd om terug te gaan werken.

Gisteren gezien waar ons belastingsgeld naar toe gaat op de Sanicole airshow: de F35. Wat een machien!!

da's dus een 6th gen fighter... als ik in topgun 2 al zag wat de 5th gen al kon (zou blijkbaar waarheidsgetrouw zijn die moves) toen de Cruise daar moest uitpakken tegen die 5th gen Su57 .. moet idd een zot spel zijn.

da's dus een 6th gen fighter... als ik in topgun 2 al zag wat de 5th gen al kon (zou blijkbaar waarheidsgetrouw zijn die moves) toen de Cruise daar moest uitpakken tegen die 5th gen Su57 .. moet idd een zot spel zijn.
Ik heb Topgun 2 nog niet gezien, maar was echt fenomenaal. Had al ander filmpjes gezien, maar het geluid int echt is toch nog van een heel ander niveau. Ge voelt die gewoon voorbij komen.

Hier eergisteren thuisgekomen van de materniteit (enkel ik) in een warm huis. Had net goed geregend dus lekker afgekoeld, ramen open. 10 min later een stank van jewelste omdat er hier iemand in de straat dat nu het ideaal moment vond om brol op te stoken.
Bwah dat stinkt toch niet? Ik heb hier ook een vuurtje aangestoken gisterenavond. Juist wat rook van enkele planken die wat vochtig waren.

check da moveke!

Ik heb nog Tom Clancy's HAWX gespeeld op PS3. Echt een goed spel. Toffe single player.
Dan kom je in Multiplayer waar gasten zitten die dat soort toeren uithalen en ge dus reddeloos zijn :lol:
In Singleplayer kan ik dat ook, maar MP in dat spel was NIET normaal.

Gewoon een mens die een oude mens met rollator helpt op en afstappen van de bus. Dat is sowieso een glimlach. :).

Gewoon een mens die een oude mens met rollator helpt op en afstappen van de bus. Dat is sowieso een glimlach. :).
Ik heb zo ooit de "fout" gemaakt die ijzeren plaat, aan de achterdeuren van de bus, te willen uitleggen voor een rolwagen.
Dat mag niet als passagier, de chauffeur/chauffeuse dient dit zelf te doen.
In mijn geval was de chauffeuse "kwaad" omdat ik wilde helpen en tegelijk dankbaar voor mijn behulpzaamheid.

Bwah dat stinkt toch niet? Ik heb hier ook een vuurtje aangestoken gisterenavond. Juist wat rook van enkele planken die wat vochtig waren.
Ik weet niet wat het allemaal was, maar dat was alleszins geen efficiënt brandend houtvuur met droog hout. Mijn vader stookte vroeger ook gewoonweg alles op (waarom een vuilzak buitenzetten, die zijn duur hé), ik herinner me nog hoe op windstille dagen de blauwe rook neerdaalde over onze tuin. Er is ook eens iemand komen bellen dat de schoorsteen in brand stond (nee hoor, alles normaal).

Welja, die geur dus :unsure:

Ik weet niet wat het allemaal was, maar dat was alleszins geen efficiënt brandend houtvuur met droog hout. Mijn vader stookte vroeger ook gewoonweg alles op (waarom een vuilzak buitenzetten, die zijn duur hé), ik herinner me nog hoe op windstille dagen de blauwe rook neerdaalde over onze tuin. Er is ook eens iemand komen bellen dat de schoorsteen in brand stond (nee hoor, alles normaal).

Welja, die geur dus :unsure:
Aja da's wel wat anders :) Ik stook enkel hout. Er zat nu toevallig ook wat karton bij om in gang te steken, maar nooit geschilderd hout of bv plastiek.

Terug
Bovenaan