Mr.Anderson
Well-known member
Ik ben van 't zelfde gedacht!Bijna weekend. De Cornetjes staan al koud.![]()
En er na een lekker stukske vlees klaarmaken met een goede fles rode wijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben van 't zelfde gedacht!Bijna weekend. De Cornetjes staan al koud.![]()
Ik ben van 't zelfde gedacht!
En er na een lekker stukske vlees klaarmaken met een goede fles rode wijn.
Ik stook altijd eerst de BBQ heet, 10 minuten deksel erop en dan de grill afborstelen.Heb al een bericht gestuurd naar mijn puber dat hij al de grill mag kuisen van de bbq. Dat ik daarmee zelfs vanop afstand zijn leven verscheten heb neem ik er met plezier bij.
Maar dat gaat niet als je low & slow wil gaan.Ik stook altijd eerst de BBQ heet, 10 minuten deksel erop en dan de grill afborstelen.
Stuur nog een berichtje dat hij ook eens checkt of den drank koel staat hé.

Aja neen inderdaad. Dan poets ik hem ook vooraf. Maar ik heb nog geen puber die dat kan doen voor mij.Maar dat gaat niet als je low & slow wil gaan.![]()

@kay-gell uitstapje gedaan?Ik was even met de buurvrouw aan het babbelen. De straat is op dit moment éénrichting, het voetpad is terug dicht met aarde maar nog geen tegels en dus is het zeker nog tot maandag die regels. Komt daar iets met een stepke en op zijn gsm bezig (op zich chapeau, dat ding recht doen sjezen en toch gsmen) en die gaat van laatste stuk fietspad af, stukje straat op, op de plaat voor onze garage en dan neus eerst het zand in omdat ‘em niet gezien had dat er dus geen pad lag.
Ik snap het probleem al.Ik heb zijn nettoloon gevraagd, het was gene van hier.

Dus uw dag is prachtig gestart omdat je met uw getemd roofdier met scherpe tanden een beestje dat een paar honderd gram weegt wss de schrik van zijn leven hebt bezorgd?Daarnet gewandeld met de woef, ongeveer 15m van mijn deur schiet hij in hyperfocus... Terwijl ik probeer te bepalen of er ergens een kat op of onder een auto ligt die de oorzaak hiervan is, zie het een allerschatigste eekhoorntje op ongeveer 15m van mijn neus rondwippen!
We zijn hem tot op +-8m genaderd eer hij besliste over een schutting te klimmen. Prachtige manier om de dag te starten!![]()

Goh dat was dat beestje ook al bij het zien van Mulan zonder getemd roofdier.Dus uw dag is prachtig gestart omdat je met uw getemd roofdier met scherpe tanden een beestje dat een paar honderd gram weegt wss de schrik van zijn leven hebt bezorgd?![]()
Dat beestje vertoonde geen enkel teken van stress, en mijn getemd roofdier stond er bij en keek er naar, die zat in de "freeze" van flight or freeze.Dus uw dag is prachtig gestart omdat je met uw getemd roofdier met scherpe tanden een beestje dat een paar honderd gram weegt wss de schrik van zijn leven hebt bezorgd?![]()

Welke boek van Stephen King?Ik wil gewoon efkes meegeven dat het momenteel zalig vertoeven is buiten.
Vriendelijke groeten Mulan, de woef en Stephen King.
Net "verlichting" uit, "het instituut" ligt klaar...Welke boek van Stephen King?
niks opvallend, is traditie, de echte kerktoren Vlamingen, kan zo in de Vlaamse canon.Kindernamiddag op wijkfeest, eigenlijk is dat toch gewoon met "den toog" van 10j terug aan een toog hangen, gewoon met meer achtergrondkabaal van iedereen z'n jung....
En de rest vd namiddag was ook gauw gevuld met dag zeggen tegen bekenden allerhande (denk dat zelfs 1/4 van mijn middelbaar daar was). Opvallend hoeveel mensen op een bepaalde leeftijd/punt in hun leven precies terug naar "huis" keren