Nee, wel opel als vauxhall.Word er nog vauxhall als "opel"verkocht eigenlijk??
Denk dat de meerderheid hier genoeg vitamine D(=duitse wagens) hebben![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, wel opel als vauxhall.Word er nog vauxhall als "opel"verkocht eigenlijk??
Denk dat de meerderheid hier genoeg vitamine D(=duitse wagens) hebben![]()
Toch zo raar niet? Buick is general motors waar Opel tot 2017 ook onder zat. Vermoed dat in de loop der jaren als Buick nieuwere modellen uitbrengt die wel weg zullen evolueren van Opel.Wat wel raar is, is dat Opel in de VS verkocht wordt als Buick, maar dat Buick geen merk van Stellantis is.

Ja, maar nieuwe modellen worden er nog steeds onder verkocht, terwijl het nu wel twee losstaande merken zijn.Toch zo raar niet? Buick is general motors waar Opel tot 2017 ook onder zat.
In elk geval: tot 2015 met opel gereden maar niet meer hoor. Die viel uiteen terwijl je er naar keek. Die slogan is eigenlijk Wit Kleben Auto's![]()
Niet επανιδείν, maar απενεεδείν!Familiebezoek in Griekenland eind september: check.
S toch jaar of vier-vijf geleden dat ik er nog is geweest ben.
De motor in menne wagen is van laatste duitse motorenOpel is Frans!

Hierna ga ik dus moeten veranderen naar een ander merk hé 

't Is warm he.Een absoluut dotje in de supermarkt. Ik denk ongeveer een 18 maanden, nog wiebelen op die chubby babybeentjes in zo een retro speelpakje en met een zonnehoedje op. Met karretje aan de waggel. Er was geen ongesmolten vrouw in de hele AH.
De eerste, en tot nu toe enige keer, dat ik moest blazen was in de zomer van 2020.Glimlach én ergernis, maar vooral een glimlach!
Na 22 rijbewijsjaren voor de eerste keer moeten blazen én ineens de Bob-sleutelhanger gekregen!
Willekeurige controle waarbij ik uit het verkeer werd gehaald, enorm vriendelijke agent die me echt wel hielp toen ik mijn verzekeringspapieren niet vond!
Vroeg of ik ze niet via mail had gekregen toevallig, of iemand ze eventueel kon brengen,...
Dan toonde hij op mijn vervallen document het nr van de verzekeringsmaatschappij: "als je iemand aan de lijn krijgt, geef me die door. Als die telefonisch bevestigen is het goed voor mij."
Natuurlijk niemand te bereiken op zaterdag middag....
"Bel naar dat ander nr waarmee je een ongeval aangeeft, zo lukt het normaal ook maar het zal lang duren."
What the actual fuck was me dat?!?
Eerst moet je een telefoonnr doorgeven waarop je te bereiken bent. GEEN nr doorgeven is dus geen optie. Je moet desnoods maar eentje verzinnen.
Vervolgens moet je je nummerplaat dicteren.
1ABC123.
Bedoelde u 000EABC123?
Nee, fucking machine dat bedoelde ik niet!
1ABC123
Bedoelde u RABC124?
NEE!
Ondertussen was ik verder aan het zoeken in de auto en vond ik het document gelukkig terug tussen dat blauwe aangiftedocument voor een ongeval.
Conclusie: de politie zijn veel geduldigere, vriendelijkere mensen dan ikzelf. Als ik tegen een fucking machine moet praten.![]()
Ja, hier ook. Dus ik gaf hem netjes mijn bundel met groene kaart die verviel in 2020.De eerste, en tot nu toe enige keer, dat ik moest blazen was in de zomer van 2020.
Ik heb echter geen Bob-sleutelhanger gekregen, want ze gaven toen kleine flesjes alcoholgel ipv sleutelhangers.
Ze hebben toen ook niet naar de papieren van de auto gevraagd, ook niet naar mijn rijbewijs of zo, gewoon blazen en doorrijden.
Bovenstaande doet me er trouwens ook nog aan denken dat ik mijn nieuwe vetzekeringspapier nog in de auto moet leggen (oude is nog geldig tot 20 augustus, dus heb nog enkele dagen).
Ik moet echter nooit naar papieren zoeken als ze mij die vragen, steken gewoon allemaal samen in een mapje, handig als je die eens nodig hebt.

Direct wegjagen, you'll thank me later. Als er iets is van mijn posts dat ge serieus moet nemen (en toegegeven dat zijn er niet veel) is het dit wel.Mijn vijver ligt er nog maar een paar weken, en der is al nen random kikker opgedoken die er is komen wonen