CerumenCrevice
Well-known member
met die kwakkelzomer hier ook elk jaar.
vitamine D is overrated. zit bte ook in cornflakes en melken.
vitamine D is overrated. zit bte ook in cornflakes en melken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks van effect? Vorige keer hielp dat toch wel bij mijJe moet daarom niet per se wandelen. Je kan je daar ook gewoon zetten met een boek ofzo. Je zal daar meer deugd van hebben dan van die pillen die eigenlijk bijna niks doen.
Ik heb die nog in de winter genomen maar dat had eigenlijk totaal geen effect.

Niks van effect? Vorige keer hielp dat toch wel bij mij![]()
Nu met mijn doosje kan ik voorts tot eind april, ik zie wel. Moet toch nog bloedtesten doen komende maanden en volgend jaar wss. Zal eens op letten hoe het evolueert![]()
Hoe kun je nu in de zomer vitamine d tekort hebben. Kruipen jullie dan nooit buiten ofzo?
Ik kwam net zeggen, *kwakkelzomer* ahja.met die kwakkelzomer hier ook elk jaar.
was op de Duitse wagen.
Niet op wat volgde. 

Opel is Frans!Hmmm ja wel een duitse wagen kinda![]()
Reality sais yes!![]()
Marketing said no!
Aaah, maar ik had het gelezen hoor, dat van 2017 tot 2021 ze onder de PSA-groep zijn gekomen! Was een oprechte opmerking!

Dan is 't goed.Aaah, maar ik had het gelezen hoor, dat van 2017 tot 2021 ze onder de PSA-groep zijn gekomen! Was een oprechte opmerking!![]()

@xAnyana dewas op de Duitse wagen.
Niet op wat volgde.
Hier in de winter altijd een tekort, de rest van het jaar is alles netjes binnen de waarden. Vorige winter wel wat vitamine D bijgenomen en dan waren de waarden ook netjes. Ik ken mensen die zeggen dat ze voelen VEEL meer energie te hebben als de vit. D goed staat, zelf merk ik daar nuldebotten van.
@Str8_6 voor voldoende vitamine D binnen te hebben zou je dagelijks een half uur buiten moeten zitten. Tijdens mooie zomermaanden voor weinigen een probleem maar met een 8-17u job zijn er weinig mensen die daglicht zien buiten de kantooruren eens de winter in het land is... Dus nee, een tekort is in België en zeker in de winter, geen uitzondering.
Gezegd als hij mij niet laat praten dat ik hem niet kan helpen. Zijn reservering nummer gevraagd en hij had gebookt via Expedia en daarom Booking.com niet kon helpen. Gevraagd of het typisch Amerikaans was om niet te kunnen lezen waar je geboekt had en om zomaar mensen te beschuldigen van stelen.
Opel Automobile GmbH, vaak afgekort tot Opel, is een van oorsprong Duitse autofabriek, die sinds 2021 in handen is van het multinationale autoconcern Stellantis.![]()
Marketing said no!
Wat wel raar is, is dat Opel in de VS verkocht wordt als Buick, maar dat Buick geen merk van Stellantis is.Opel Automobile GmbH, vaak afgekort tot Opel, is een van oorsprong Duitse autofabriek, die sinds 2021 in handen is van het multinationale autoconcern Stellantis.
Stellantis N.V. is een in Nederland gevestigde Frans-Italiaans-Amerikaanse multinationale autofabrikant. Stellantis is in 2021 ontstaan als een fusie tussen FCA en PSA, resulterend in een bedrijf met veertien automerken.