Je glimlach van vandaag

En die beschermende reflex naar vrouwen is er niet 'omdat ge weet hoe tienerjongens denken' maar omdat ge in stereotiepen denkt. Full circle anal
Viezerik.

Neen dat beschermende is er omdat als ze met een pakje thuiskomen dat het meestal de ouders van de dochter zijn die er het slachtoffer van zijn.

En je gaat nu beginnen over seksuele voorlichting en blabla.. maar in het heetst van de strijd wordt er langs beide kanten niet altijd met de kop nagedacht op die leeftijd.

Triploid gaat mss best dit topic mijden of de mens gaat de komende 20 jaar geen oog meer toe doen. Met een freak als Pan die nu al in het slipje zou zitten en de rest hun zonen aan hun 15de op jacht gaan sturen.

Jij ziet toch soms te snel seksisme in bepaalde zaken hoor.
Spreek ik hier van discriminatie tegen een geslacht dan?

Ik neem het trouwens op voor de jongens die meer zijn dan gewoon geile wezentjes die ge niet kunt vertrouwen rond een meisje. Wat ge daar als man die zelf ook meer is dan een geil ventje tegen kunt hebben, weet ik eigenlijk niet

@straight_six : daar hebt ge een punt maar dat gaat ge idd niet vermijden door meisjes als onschuldig te zien en op te sluiten. Als ge gesprekken daarover normaliseert en voorbehoedsmiddelen voor handen maakt, zal dat al een pak makkelijker zijn in het heetste van de strijd.
En ik kan me inbeelden dat zo'n ongewenste tienerzwangerschap ook genoeg impact kan hebben op een jongen.

Spreek ik hier van discriminatie tegen een geslacht dan?

Ik neem het trouwens op voor de jongens die meer zijn dan gewoon geile wezentjes die ge niet kunt vertrouwen rond een meisje. Wat ge daar als man die zelf ook meer is dan een geil ventje tegen kunt hebben, weet ik eigenlijk niet

@straight_six : daar hebt ge een punt maar dat gaat ge idd niet vermijden door meisjes als onschuldig te zien en op te sluiten. Als ge gesprekken daarover normaliseert en voorbehoedsmiddelen voor handen maakt zal dat al een pak makkelijker zijn in het heetste van de strijd.
En ik kan me inbeelden dat zo'n ongewenste tienerzwangerschap ook genoeg impact kan hebben op een jongen.
Ja klopt. De meeste van die tienerzwangerschappen komen meestal voort van ouders die geen voorbehoedsmiddelen voorzien/dat het niet bespreekbaar is.

Moest ik het als tienerjongen voor gehad hebben ging ik er idd ook mee inzitten en haar niet zomaar laten vallen. Maar ik zou wel durven zeggen dat de meerderheid dit wel zou doen en vaak nog in opdracht van de ouders.

@Remake is trouwens gewoon maar een geil ventje hoor. Maak je geen illusies 😁😁😁

Even mijn post terug halen:
Ik heb echt van weinig (niks denk ik) bang of stress, behalve dat iemand foute dingen (tegen haar wil) gaat doen met mijn dochter. Ze is nu 3,5 maar ik heb nu al stress voor als ze 12-14-16 gaat zijn.
Merk de zin in bold op... DAT is waar ik over stresseer, niet de gemiddelde 16jarige puistenkop die ik met 2 vingers uitknijp. Haar normale seksuele ontwikkeling heb ik geen issues mee.

Nu dat gezegd zijnde, vanaf haar 12 gaat er ne kuisheidsgordel op met tracking device. ALLEMAAL POTEN VAN MIJN DOCHTER 😡.
En als het nodig is organiseren we wel een BG-knokploeg. Die puberkes gaan nogal verschieten als ze een bende versleten nerds zien afkomen :help:.

Dat heeft toch totaal niets met opvoeding te maken? Als vader ben je er u goed van bewust welke gedachte er 9/10 door het hoofd van een jongen gaat. En dat is niet "Oh, ik hoop dat we vanavond gezellig samen naar Lisa gaan kijken op VTM".

Dat heeft allemaal niets met uw kind opvoeden tot een respectvolle jongen of meisje. Zelfs de meest respectvolle jongen zit op die leeftijd maar met 1 ding in zijn hoofd hoor. Allé, uiteraard wel meer dan dat. Maar de grootste brok van het geheugen wordt toch bezet door 1 gedachte.
Opvoeding maakt bij het overgrote deel het verschil tussen de gedachte én de handeling.
In een goede opvoeding krijg
krijg je empathie voor de ander mee, respect, vertrouwen,... Waardoor de gedachte (POEPEEEUUUHHHH!) niet complete egocentrisch wordt uitgevoerd maar wel met respect voor de ander.

Opvoeding maakt bij het overgrote deel het verschil tussen de gedachte én de handeling.
In een goede opvoeding krijg
krijg je empathie voor de ander mee, respect, vertrouwen,... Waardoor de gedachte (POEPEEEUUUHHHH!) niet complete egocentrisch wordt uitgevoerd maar wel met respect voor de ander.
Ik heb ook nergens gezegd dat de handeling egocentrisch of zonder respect wordt uitgevoerd eh. De gemiddelde puber zal ook zijn lief willen plezieren. Ik zeg gewoon dat de gemiddelde puber, en dan vooral jongens, als ze op zaterdag met hun lief afspreken al de dag op voorhand aan het denken (hopen) zijn aan wat er 's nachts gaat gebeuren. :p

En als het nodig is organiseren we wel een BG-knokploeg. Die puberkes gaan nogal verschieten als ze een bende versleten nerds zien afkomen :help:.
Met al die inkomens, spaargelden en aandelenportefeuilles hier huren we gewoon gasten van de cité in met een crowdfundingske.

Ik ben nog aan het hopen dat mn dochter op vrouwen valt.

Met al die inkomens, spaargelden en aandelenportefeuilles hier huren we gewoon gasten van de cité in met een crowdfundingske.

Jama op basis van uw posts hier heb ik liefst dat gij niet meedoet :p.

Misschien dan niet alle aandelen portefeuilles samenleggen, want de mijne staat zo ver in't rood dat er misschien niet veel overschiet als we dat van de anderen moeten aftrekken :unsure:

Na 20 jaar profvoetbal heb je toch een stevige financiële buffer vermoed ik?
Het is te zeggen, ne maat van mij (de Krikke) ging een Alpaca boerderij in het hoge noorden beginnen met zijn toenmalige vrouw. Ze waren beiden zo enthousiast dat ik het gevoel had dat zoiets niet kon mislukken, en ik heb daar dan ook flink in geïnvesteerd.

Bleek achteraf niet zo'n goeie beslissing... Dus enorm veel schiet er niet meer over. Hier en daar beetje klein geld, ik vermoed dat ik alles tezamen nog iets van een 8 miljoen liggen heb. Niet zoveel meer dus, als je vergelijkt met de rest hier.

In wederzijds overleg met werkgever opzeg stopgezet op 28/02/2020 en volgende week een week verlof ingepland zodat ik niet meer moet gaan werken. Fuck yes, zo'n opluchting

In wederzijds overleg met werkgever opzeg stopgezet op 28/02/2020 en volgende week een week verlof ingepland zodat ik niet meer moet gaan werken. Fuck yes, zo'n opluchting
Ken het gevoel. Vorige maand hetzelfde gedaan en sinds die dag ben ik een hele andere mens.

Oei.. Jij hebt zelf een dochter?

Hmm Ik wou tr1ploid taggen zodat hij wraak kon nemen maar ik zie hem niet meer staan? Is hij verdwenen of ben ik geblocked? (zou wel niet weten waarom)

Terug
Bovenaan