Ik had geen van beideDus iedereen die ooit eenof andere reactie gaf kreeg hem waarschijnlijk?
Behalve zij die op de ignore-list stonden, maar die hadden al een persoonlijk bericht gehad toen ze op die lijst kwamen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had geen van beideDus iedereen die ooit eenof andere reactie gaf kreeg hem waarschijnlijk?
Behalve zij die op de ignore-list stonden, maar die hadden al een persoonlijk bericht gehad toen ze op die lijst kwamen.

Aaaaaand gone againIk ben terug, maar heb 1 dag kunnen reflecteren...

Ik heb niets gehad en ben nooit op zijn lijstje gekomen. Seksisme!!!Dus iedereen die ooit eenof andere reactie gaf kreeg hem waarschijnlijk?
Misschien had hij toch nog enige eigenwaardeIk heb niets gehad en ben nooit op zijn lijstje gekomen. Seksisme!!!

Ik lees dit topic een paar dagen niet en ik mis blijkbaar nog eens een echt episch moment zoals in de beste tijden van Naajn Laaifs.
Dit was echt een Elvis-moment.
Ik verdenk Padel ervan om de algemene conditie bij de Belg te verzwakken als ik de gemiddelde padelspeler bekijk dat kan bijna niet enkel van den après-padel komen of zelfs den avant-padel.
Awel ja ik vermoedde al zoiets (en ik oordeel daar zeker niet negatief over, twintig jaar en evenveel kg erbij en ik zie mezelf ook nog wel gaan "sporten").Bij de vrienden die padel spelen zijn de meeste gewoon blij van es thuis weg te zijn en is het excuus om pinten te gaan pakken.
Er gingen er es 2 met mij mee gaan fietsen. Na 50 km hadden ze door dat ik écht niet van plan was om in het eerste café te stoppen.
Ze zijn ni meer meegeweest![]()
@straight_six heeft daar een fiets voor.Bij de vrienden die padel spelen zijn de meeste gewoon blij van es thuis weg te zijn en is het excuus om pinten te gaan pakken.
of u aan het werk te zettenMijn vrouw mag in september beginnen op een school hier in de buurt. Niet meer op en af van Mol naar Borgerhout met een trein die vaak vertragingen heeft. Dat is ettelijke uren per dag pendeltijd uitgespaard.
Meer tijd om te kuisen.![]()
This.Bij de vrienden die padel spelen zijn de meeste gewoon blij van es thuis weg te zijn en is het excuus om pinten te gaan pakken.
This.
In corona hadden die hele bakken bier en andere drank mee. "Sportief".