Je glimlach van vandaag

Ik ben terug, maar heb 1 dag kunnen reflecteren...

Ik PM de followers, maar voor mij hoeft het, na 19 jaar niet meer.

voor mij is het genoeg geweest. MIjn glimlach van vandaag? de toekomst tegemoet kijken. 2024 is comming up fast.
Hoe definieert gij uw followers? Ik wil weten wat ik heb misdaan om op die lijst te staan :unsure:

Ik was eigenlijk wel vereerd met die PM. Het was voor mij een teken dat mijn positieve insteek omtrent een ruime variatie aan ideeën, die niet altijd overal geaccepteerd worden, toch geapprecieerd wordt.

Dus iedereen die ooit een :unsure: of andere reactie gaf kreeg hem waarschijnlijk?
Behalve zij die op de ignore-list stonden, maar die hadden al een persoonlijk bericht gehad toen ze op die lijst kwamen.

Dus iedereen die ooit een :unsure: of andere reactie gaf kreeg hem waarschijnlijk?
Behalve zij die op de ignore-list stonden, maar die hadden al een persoonlijk bericht gehad toen ze op die lijst kwamen.
Ik heb er 1 gekregen toen hij me terug ongeignored had. De lieverd.

Zo blijkt. Heb er ook ene gekregen. Waarschijnlijk allemaal met dezelfde boodschap?

Terug
Bovenaan