Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In mijn familie worden er ook een paar verhuurd en de winstmarge is toch echt wel vrij groot hoor.'t is echt waanzin wat ze van die dingen vragen in hoogseizoen.
Maat van mij heeft ééntje gehuurd en heeft toen met de eigenaar een tijdje staan babbelen en blijkbaar moet je zo dus zo een prijzen gaan vragen wil je je geld eruithalen. Is na 5 jaar verhuur écht schijteversleten.
De Kiekeboes hebben dat ook nog meegemaakt.Wij zijn zo ooit in Frankrijk op een pleintje gestopt om te overnachten, om dan wakker te worden en midden in een markt in opbouw te staan![]()
Goh, mijn buren gaan denk ik zeker een keer of 10 op weekend naar de Ardennen met hun caravan, verlengde weekend en hun grote verlof.Ik zal nooit begrijpen waarom iemand een caravan koopt voor enkele weken per jaar op vakantie te gaan. Duur, onhandig, je moet nog altijd koken en kuisen op vakantie, klein, verliest zijn waarde, weinig comfort, gedoe om op je bestemming te geraken...

) die door de regering hier verplicht gestopt is. Toch al 1 element minder dat ons verlof in het water zou kunnen doen vallenvind je dat nice? 5th element bekijk je gewoon in alle pracht en praal op een deftige release in dolby surround, toch helemaal niet op een crappy youtube channel?Gisteren ontdekt dat er (oudere) films gewoon gratis te bekijken zijn op youtube.
Heb crocodile dundee in het lijstje zien staan, en the fifth element.
nice.
Right… ge wilt weten wat ze dat daar doen… right. Daarom gaat ge 2 jonge “poeskes” aanspreken.ik ga er toch es mee spreken straks na mijn werk, snap nie wat die daar doen, hele dagen die stront opkuisen of wat dan ook. zou het hun werk of stage gerelateerd zijn?
Een paar en half borsten verdienen toch minstens een 4K kijkbeurtvind je dat nice? 5th element bekijk je gewoon in alle pracht en praal op een deftige release in dolby surround, toch helemaal niet op een crappy youtube channel?
Als man van 40.Right… ge wilt weten wat ze dat daar doen… right. Daarom gaat ge 2 jonge “poeskes” aanspreken.
vind je dat nice? 5th element bekijk je gewoon in alle pracht en praal op een deftige release in dolby surround, toch helemaal niet op een crappy youtube channel?
zo'n topper heb ik uiteraard op disc.En van waar stream je dat dan? want ik heb de dvd/blueray niet liggen hoor.
Op netflix, disney of prime staat ie niet.