Je glimlach van vandaag

't is echt waanzin wat ze van die dingen vragen in hoogseizoen.
Maat van mij heeft ééntje gehuurd en heeft toen met de eigenaar een tijdje staan babbelen en blijkbaar moet je zo dus zo een prijzen gaan vragen wil je je geld eruithalen. Is na 5 jaar verhuur écht schijteversleten.
In mijn familie worden er ook een paar verhuurd en de winstmarge is toch echt wel vrij groot hoor.
Zeker in de covid periode was het jackpot.

Ik zal nooit begrijpen waarom iemand een caravan koopt voor enkele weken per jaar op vakantie te gaan. Duur, onhandig, je moet nog altijd koken en kuisen op vakantie, klein, verliest zijn waarde, weinig comfort, gedoe om op je bestemming te geraken...
Goh, mijn buren gaan denk ik zeker een keer of 10 op weekend naar de Ardennen met hun caravan, verlengde weekend en hun grote verlof.

Staking bij het vliegtuigonderhoudspersoneel ( :unsure: ) die door de regering hier verplicht gestopt is. Toch al 1 element minder dat ons verlof in het water zou kunnen doen vallen

Gisteren ontdekt dat er (oudere) films gewoon gratis te bekijken zijn op youtube.

Heb crocodile dundee in het lijstje zien staan, en the fifth element.
nice.

Inschrijving voor tko is in orde, vanaf volgend schooljaar terug naar school.
A2 is de hoofdprijs.

Respectvol taalgebruik tav vrouwen
meer dan glimlach, maar rechtover mijn bureau is een paardenmanege, en er zitten hier nu al maanden 2 poeskes te werken, van een jaar of 18-20 jaar oud.
ik ga er toch es mee spreken straks na mijn werk, snap nie wat die daar doen, hele dagen die stront opkuisen of wat dan ook. zou het hun werk of stage gerelateerd zijn?
en elke dag in een kort rokje, haar opgestoken, met zonnebril.... hoe dat ze die paarden niet wild maken, ik snap het niet.

Gisteren ontdekt dat er (oudere) films gewoon gratis te bekijken zijn op youtube.

Heb crocodile dundee in het lijstje zien staan, en the fifth element.
nice.
vind je dat nice? 5th element bekijk je gewoon in alle pracht en praal op een deftige release in dolby surround, toch helemaal niet op een crappy youtube channel?

ik ga er toch es mee spreken straks na mijn werk, snap nie wat die daar doen, hele dagen die stront opkuisen of wat dan ook. zou het hun werk of stage gerelateerd zijn?
Right… ge wilt weten wat ze dat daar doen… right. Daarom gaat ge 2 jonge “poeskes” aanspreken.

vind je dat nice? 5th element bekijk je gewoon in alle pracht en praal op een deftige release in dolby surround, toch helemaal niet op een crappy youtube channel?
Een paar en half borsten verdienen toch minstens een 4K kijkbeurt

chris-tucker-fifth-element.gif

En van waar stream je dat dan? want ik heb de dvd/blueray niet liggen hoor.

Op netflix, disney of prime staat ie niet.

Terug
Bovenaan