Je glimlach van vandaag

Echt een zalig weekend gehad met de dochter, mooie afwisseling tussen activiteiten en rust, nauwelijks frustraties, gewoon heel veel genieten! 🥰 Konden we zo een momenten maar inblikken! 😇
Hier ook geweldig weekend gehad met mijn dochter.
Gisteren 12km gaan kayakken met 2 maten en hun kinderen. Dat ging helemaal super om erna nog met hun 4en te spelen terwijl wij op het terras nog konden zitten en tapas eten.

Vandaag subtropisch zwembad en 173 keer de wildwaterbaan gedaan :crazy:.

Ook geen drama en alleen maar leuke momenten hier :love::love::love::love:

Laatst bewerkt:
Camper gaan terugbrengen naar de verhuurfirma en ik krijg de volledige waarborg terug 👌. Laatste stukje in een voor mij (en de kinderen) prima verlopen vakantie ervaring.
Dus geen excuus meer om zo eentje aan te schaffen (Allez, wanneer de financiën het toelaten 🤓).

Camper gaan terugbrengen naar de verhuurfirma en ik krijg de volledige waarborg terug 👌. Laatste stukje in een voor mij (en de kinderen) prima verlopen vakantie ervaring.
Dus geen excuus meer om zo eentje aan te schaffen (Allez, wanneer de financiën het toelaten 🤓).

Wij zijn hier ook aant kijken. (Om eventueel te verhuren via camptoo)

Hoe ik er naar kijk, is dat ik er wsl zelf bijna continu mee op trot zou zijn, dat er nog weinig overschiet om te verhuren 🤓

Bij ons zou het quasi nooit in juli/aug zijn.

Campings staan vol, ge moet een jaar op voorhand reserveren en tis kweenie hoe duur geworden. Dan liever voor- en najaar weekends en schoolvakanties.

Bij ons zou het quasi nooit in juli/aug zijn.

Campings staan vol, ge moet een jaar op voorhand reserveren en tis kweenie hoe duur geworden. Dan liever voor- en najaar weekends en schoolvakanties.
BG 2 the rescue! Van oprit naar oprit he! Zwemmen bij Tomski, in het groen bij Remake, concertje meepikken via vrouwtje theelepel haar achtertuin,...

In mijn euforie eigenlijk totaal vergeten dat de juf van m’n zoon vrijdagmiddag gebeld had omdat hij bleef klagen over pijn aan zijn oor. Onder het motto “of hij thuis ziek is, of in een camper, da’s hetzelfde”, zijn we dan smiddags maar van op’t school met camper vertrokken (de dochter kreeg ik gelijk mee).
Blijkbaar geen last meer gehad van zijn oor :unsure:.

In mijn euforie eigenlijk totaal vergeten dat de juf van m’n zoon vrijdagmiddag gebeld had omdat hij bleef klagen over pijn aan zijn oor. Onder het motto “of hij thuis ziek is, of in een camper, da’s hetzelfde”, zijn we dan smiddags maar van op’t school met camper vertrokken (de dochter kreeg ik gelijk mee).
Hoeveel kost zo'n spel mss? 30k voor 1 van vier personen? Of zie ik dat verkeerd.

Ik had hier vandaag ook zo een katholiek mirakel. Toen de opa kwam voor de rit naar school, kleinen zo ziek, kon zelfs zetel niet uit zo ziek. Opa weg met broer, drie minuten later ‘praise Jezus for I feel fiiiiine’ Kleine oplichter 😊

Idd 60-70 voor een nieuwe.

Inderdaad.

En moest je nu nog daarmee van de kosten vanaf zijn en gratis op verlof kon je zou nog zeggen....

maar dan kan je nog es per nacht 30 euro gaan aftikken om ergens te mogen staan (tot 50-60 euro per nacht voor topcampings int zuiden)
verzekering, taks, brandstof (zo een spel stookt wel makkelijk 10+ liter per honderd), péage.

Wij hebben ook zo es een spel gehuurd, met al die extra kosten erbij was het denk ik onze duurste vakantie ooit. En dan sta je tussen de hollanders op een camping :laugh:

2 collega's hebben recent eentje gekocht, die spraken ook van in de 60k.
Een kennis gaat nu eentje huren voor een maand, 3k.

Volgens mij zit er een butler inbegrepen.

Dat valt nog mee.

ik had es gekeken voor 1 weekje in juli (1600 euro)

Terug
Bovenaan