Mr.Anderson
Well-known member
Die herinneringen van Google Foto's 'dit moment 4 jaar geleden' enz. doen mij toch altijd even stilstaan hoe snel de tijd vliegt nu er kinderen zijn. Dat is zo altijd even slikken maar tegelijkertijd ben ik heel trots.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zalig.
Als kind ging ik altijd op reis met 1 wegwerptoestel. Daar kon ik 24 foto's mee maken gedurende de hele reis. Dat waren 24 momenten die ik echt moest uitkiezen waarvan ik het waard vond om er een foto van te nemen. Achteraf werden de 24 vastgelegde momenten ook met veel genot bekeken.
Nu komen we terug van weekend en hebben we 620 foto's gemaakt. Ik heb zelfs geen zin om ernaar te kijken.
Ja, ik zou zeker niet in slaap vallen als dat 4 uur duurt. Zeker niet.Ik heb deze week nog een diavoorstelling van bijna vier uur gehouden vol foto's van op reis t afgelopen jaar (bijna dag op dag).
Dan kies ik toch daarvoor ipv de 25 foto's ofzo per reis van vroeger.
Mijn vriendin maakt en besteld van elke vakantie nog een foto album.Tante van mijn madam die langskwam met foto's op papier van haar congé
Heerlijk. Nog met een fotocamera met een rolleke in.
En dan zitten daar foto's tussen waar de vinger nog opstaat die half voor de lens zat.

De Mr Meeseeks is van mijn sleutelhanger gevallen en nu blijft alleen de naakte waarheid achter.
Bekijk bijlage 10856
verhuizen naar spanje is mijn adviesDe Mr Meeseeks is van mijn sleutelhanger gevallen en nu blijft alleen de naakte waarheid achter.
Bekijk bijlage 10856
Hoe noemen ze dan cr2025 batterijen? Platterboj?Ikea die hun CR2032 batterijen "Plattboj" noemen![]()
Ikea die hun CR2032 batterijen "Plattboj" noemen![]()
Echt een zalig weekend gehad met de dochter, mooie afwisseling tussen activiteiten en rust, nauwelijks frustraties, gewoon heel veel genieten!Konden we zo een momenten maar inblikken!
![]()