Je glimlach van vandaag

Die herinneringen van Google Foto's 'dit moment 4 jaar geleden' enz. doen mij toch altijd even stilstaan hoe snel de tijd vliegt nu er kinderen zijn. Dat is zo altijd even slikken maar tegelijkertijd ben ik heel trots.

Zalig.

Als kind ging ik altijd op reis met 1 wegwerptoestel. Daar kon ik 24 foto's mee maken gedurende de hele reis. Dat waren 24 momenten die ik echt moest uitkiezen waarvan ik het waard vond om er een foto van te nemen. Achteraf werden de 24 vastgelegde momenten ook met veel genot bekeken.

Nu komen we terug van weekend en hebben we 620 foto's gemaakt. Ik heb zelfs geen zin om ernaar te kijken.

Ik maak ook steeds te veel foto's.

Ik zeg altijd: "om later in het rusthuis nog eens te bekijken."

En toegekomen aan de laatste foto, gaat uw licht definitief uit.

Ik heb deze week nog een diavoorstelling van bijna vier uur gehouden vol foto's van op reis t afgelopen jaar (bijna dag op dag).

Dan kies ik toch daarvoor ipv de 25 foto's ofzo per reis van vroeger :love: .

Tante van mijn madam die langskwam met foto's op papier van haar congé :laugh:

Heerlijk. Nog met een fotocamera met een rolleke in. :laugh:

En dan zitten daar foto's tussen waar de vinger nog opstaat die half voor de lens zat.
Mijn vriendin maakt en besteld van elke vakantie nog een foto album.

Dan worden ze tenminste nog eens bekeken nadien.

Bart Peeters stond vandaag/gisteren op Genk On Stage. Alhoewel ik echt wel fan ben van hem (zeker live) stond dat niet echt op de agenda aangezien m'n vriendin om half zes er uit moest om te werken en het optreden ook te laat zou zijn voor onze kleine. En ik ben nu niet het type dat z'n kennissenkring gaat nalopen of iemand gaat en mijn gezelschap wilt.

Maar vanavond om 20u beslist dan toch te gewoon te gaan in m'n eentje. Auto geparkeerd, pintje genomen, helemaal doorgelopen tot op de tweede rij en vervolgens enorm genoten van een zalig concert zoals Bart Peeters ze altijd wel weer neer te zetten. Geen sociaal aspect, geen gezuip enz, maar gewoon echt even helemaal opgaan in het concert op zich zonder meer. Enorm genoten van de emoties en energie die dat teweeg bracht en ik besef nu pas hoe belangrijk live -muziek voor mij is. De laatste jaren ga ik nog zelden naar concerten of festivals maar ik merk nu gewoon dat mij dat o-zo-veel energie geeft! :love:

kzie dat er nogal veel streamen voor wormate.io ... Ik ben daar gene fan van. Nu, ik speel da wel graag eens en ik heb ontdekt dat ge custom skins kunt insteken, waarop het lumineuze idee onstond dat ik ze misschien kan laten kicken van facebook door niet familiaal geschikte inhoud :unsure:

kheb er hier voor BG sterrekes op gepaint om in regel te zijn...

Nuja, de glimlach van vandaag is eigenlijk dat het nogal grappig was hoe haar hoofd weg en weer schud alsek wilde bewegingen maak :unsure:

worms.jpg

Laatst bewerkt:
1 die dacht van mij met mijn fiets eens te kloten door zijn ruitensproeiers aan te zetten op het moment dat hij naast me reed.

Jammer genoeg kwam de wind vanuit mijn richting en stond het passagiersraam open waardoor die dommekloot zijn vrouw waarschijnlijk terug naar de kapper mocht gaan.

Echt een zalig weekend gehad met de dochter, mooie afwisseling tussen activiteiten en rust, nauwelijks frustraties, gewoon heel veel genieten! 🥰 Konden we zo een momenten maar inblikken! 😇

Terug
Bovenaan