Je glimlach van vandaag

De zomer is voor sweet summer children, echte venten gaan voor de herfst. :coolbrows:
Gaan echte venten niet voor Summer Glau?

Iedereen maar neuten over Koen Kennis of Siegfried Bracke. Zie hier de grootste postjespakker van het land. Per ongeluk burgemeester worden van een stad groter als Antwerpen. 🥲

Gaan echte venten niet voor Summer Glau?
It's hot in here, must be Summer.

:rofl:

289476136_2613032048867534_5009015037175814631_n.jpg

Tante van mijn madam die langskwam met foto's op papier van haar congé :lol:

Heerlijk. Nog met een fotocamera met een rolleke in. :lol:

En dan zitten daar foto's tussen waar de vinger nog opstaat die half voor de lens zat.

Eentje van gisteren.
Overdag zo warm en drukkend dat ik mij een gestoomde broccoli voelde, maar 's avonds was het zalig buiten. Tot 22:00 buiten kunnen lezen in heerlijke stilte. Marginale jaccuzziman was niet thuis. Enkel wat gefluit van de vogels op de achtergrond. Precies op vakantie in het zuiden van Frankrijk. :love:

Tante van mijn madam die langskwam met foto's op papier van haar congé :laugh:

Heerlijk. Nog met een fotocamera met een rolleke in. :laugh:

En dan zitten daar foto's tussen waar de vinger nog opstaat die half voor de lens zat.
Zalig.

Als kind ging ik altijd op reis met 1 wegwerptoestel. Daar kon ik 24 foto's mee maken gedurende de hele reis. Dat waren 24 momenten die ik echt moest uitkiezen waarvan ik het waard vond om er een foto van te nemen. Achteraf werden de 24 vastgelegde momenten ook met veel genot bekeken.

Nu komen we terug van weekend en hebben we 620 foto's gemaakt. Ik heb zelfs geen zin om ernaar te kijken.

Zalig.

Als kind ging ik altijd op reis met 1 wegwerptoestel. Daar kon ik 24 foto's mee maken gedurende de hele reis. Dat waren 24 momenten die ik echt moest uitkiezen waarvan ik het waard vond om er een foto van te nemen. Achteraf werden de 24 vastgelegde momenten ook met veel genot bekeken.

Nu komen we terug van weekend en hebben we 620 foto's gemaakt. Ik heb zelfs geen zin om ernaar te kijken.

Ma écht hé

Gisterenavond zaten wij buiten in het zetelke die foto's door te geven aan de persoon naast jou, en ondertussen was de tante maar aan het vertellen.

héér-lijk!

Het gekwetter van De Madammen op Radio2 stopt vandaag definitief.
Bespaart mij in het vervolg heel wat frustraties als ik ergens kom en de radio stond er op en ik kon hem niet veranderen van zender…

Ma écht hé

Gisterenavond zaten wij buiten in het zetelke die foto's door te geven aan de persoon naast jou, en ondertussen was de tante maar aan het vertellen.

héér-lijk!
Mn pa fotografeerde vroeger vaak in dia-film, voornamelijk de reizen maar ook tussendoor. Het is nu al een paar jaar geleden maar we deden dan vaak dia-avond waar we met het hele gezin naar oude foto's keken met een hapje en een drankje en dan elkaar verhalen vertelden van onze herinneringen. Good times ❤️

En ondertussen zit ik hier met een gsm waar 20k+ foto's op gesynced zijn waar we nooit meer naar kijken.
Ik heb zo een tijd geleden eens zitten kijken welke foto's ik wou houden en welke niet.

99.9% is bagger die maar tijdelijk was en dus weg mag. Ik heb mijn Google Foto's gesloten en beslist dat ze blijven staan :lol:

Herkenbaar , ik ben net terwijl ik dit neertyp de foto's van m'n gsm op de laptop aan't overzetten.
Zijn er toch +1000 elke 2 à 3 maanden die niet of zeer zelden bekeken worden.
Vorige maand is de oudste hier 18 geworden .
Toen heb ik me met de dochter toch een halve dag bezig gehouden met de beste uit z'n carrière uit te zoeken om een collage te maken.
En dan ben je toch blij dat je er zo veel hebt gemaakt in hun jonge jaren.
Ongelofelijk ook hoe snel je zaken en dingen vergeet.
Hebben foto's teruggevonden van vakanties en gebeurtenissen die ik compleet vergeten was.

Terug
Bovenaan