Je glimlach van vandaag

reported: fake news. :laugh:

Na drie pagina's erger ik mij al uitermate bruin euh sorry blauw aan voornamelijk 1 bepaalde poster.

En ik dacht is te kunnen lachen :( .
Ik verbeter mezelf, voortschrijdend inzicht brengt mij ertoe te erkennen dat het wel degelijk een bron van entertainment is een andere poster heeft me op enkele pagina's verscheidene malen zo doen lachen dat er mensen in de trein me als een rariteit zijn gaan bekijken.

Dus dank om mij erop attent te maken dat de desbetreffende thread wel degelijk een bron van blijdschap kan betekenen.

De zomer is voor sweet summer children, echte venten gaan voor de herfst. :coolbrows:
culture-man-of-culture.gif

Nog eens 3 weken verlof aangevraagd se. En ik heb nog +- een week verlof open staan. En dat is zonder de 2,5 weken die ik al had aangevraagd. Dat samen met die 6 weken dat ik thuis ben geweest na mijn operatie ben ik precies nog niet zo veel komen werken dit jaar. :unsure:

Een artikel met als titel: Inwoners kunnen na wekenlang getreiter vandalen zelf vatten: “We deden geen oog meer dicht”

En dan deze foto erbij:
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F06%2F22%2F432fe008-42e3-430e-a8a8-052cc492232a.jpg

Nu zit ik met een vraag. Wie van deze vier heeft de vandaal gepakt en wie wilde mee op de foto omdat die in de gazet wilde komen?

Een artikel met als titel: Inwoners kunnen na wekenlang getreiter vandalen zelf vatten: “We deden geen oog meer dicht”

En dan deze foto erbij:
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F06%2F22%2F432fe008-42e3-430e-a8a8-052cc492232a.jpg

Nu zit ik met een vraag. Wie van deze vier heeft de vandaal gepakt en wie wilde mee op de foto omdat die in de gazet wilde komen?
En vooral : wie is de vandaal?!

Vanmorgen om 8u30 dus Jr jr zo ziek of iets, thuisblijven. Ondertussen nog steeds zo ziek of iets maar door zijn siroop heeft hij wel meer energie ‘mama, waarom ben ik thuis?’ Omdat je vanmorgen aan het huilen was van ziek zijn. ‘Neeee’ Toch wel, hoor. ‘Mah neeeeeee’ Wil ik je naar school doen? ‘Hoest hoest hoest nee
Dus vanaf nu maar zonder siroopjes, dan heb je zelf ook nog wat rust. 😜

Moet zeggen dat ik dat wel mis als een van de weinige dingen.
Een goed boek, glaasje rode wijn en donker buiten.

Lezen in de zomer is toch net dat tikkeltje anders.
Maar voor de rest: summer all the way se :cool:
Boswandeling met een prachtig oktoberzonnetje, nadien een goed stuk vlees met krachtige rode wijn en afsluiten met een degustief in de Chesterfield met een goed boek en knisperend vuur terwijl buiten de sparrebossen ruisen van levensvreugde. Beats zweten en muggen anytime.

Terug
Bovenaan