Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou dat ik twee likes kon geven!lupus
YesCegeka?

ben echt niet gemaakt voor zo'n tropische temperaturen.
Gisteren hele dag in de zon gelegen
Schijnt de moeite geweest te zijn. Via via gehoord dat het 3 dagen opzetten was voor enen dag.
Ik ken een vergelijkbare versie van deze grap, maar met een man, die een ladder tot in de wolken ziet gaan.
Ja inderdaad, tis altijd wel behoorlijk indrukwekkend allemaal, en voor 3.000+ man verloopt ook altijd alles vlot qua eten en drinken. Dit jaar was het qua 'randanimatie' wel iets minder naar mijn aanvoelen maar voor de rest was er weer niks op aan te merken.Schijnt de moeite geweest te zijn. Via via gehoord dat het 3 dagen opzetten was voor enen dag.
Da's eigenlijk een glimlach en een ergernis, enerzijds toch uw gelijk gehaald maar anderzijds gespuis dat zijn fouten niet wil toegeven.2 weken terug ene tegen mijne auto gereden die zijn fout niet wilde toegeven.
Gelukkig heeft de dashcam (alweer) mij uit de nood geholpen. Vandaag expertise gehad en de verzekering gaat niet moeilijk doen.
Da's eigenlijk een glimlach en een ergernis, enerzijds toch uw gelijk gehaald maar anderzijds gespuis dat zijn fouten niet wil toegeven.