Je glimlach van vandaag

Gisteren mijn laatste examen afgelegd dus vandaag terug kunnen ontspannen en mijn to do lijstje afwerken. Onder andere op onze paarden weide gewerkt, naar het containerpark geweest, huis gekuist en klusjes gedaan. Nu rustig een lupulus drinken en burgers maken en van de rest van het weekend genieten.

Laatst bewerkt:
Gisteren bedrijfsfeest gehad met Dimitri Vegas en Like Mike als afsluiter, het is te zien dat budget geen probleem is

Kan toch niet de enige zijn die blij is met het temperatuurverschil van een graad of 20 tegenover gisteren hé lig hier nu met weinig aan op bed met het raam open.
Mensen doen hun raam open om de kamers af te koelen, ik lig onder een open raam om mijn lichaam af te koelen en het te bevrijden van alle warmte die het de afgelopen dagen geeft opgeslagen.
Alle sappige kutjes nog aan toe, ben echt niet gemaakt voor zo'n tropische temperaturen.

Gisteren hele dag in de zon gelegen dus nu voldoende warmte opgeslagen voor de rest van de maand.🙃

ben echt niet gemaakt voor zo'n tropische temperaturen.

Gisteren hele dag in de zon gelegen
does-not-compute-robot.gif

Zonnen op zich is geen probleem, het probleem is al de rest wat moet gebeuren op plaatsen waar geen airco is. Thuis hebben we airco maar mijn man kan daar niet zo goed tegen dus die staat dan op zeer minimaal.
Dagen op koele plekken gaan verblijven en niet meer buiten komen is ook geen optie hé.

Ik ken een vergelijkbare versie van deze grap, maar met een man, die een ladder tot in de wolken ziet gaan.
Hij kruipt op die ladder, en ziet er 'verdiep na verdiep' een vrouw die steeds zegt 'Hello, you can have sex with me or go your way up to success"
Na 5-6 verdiepen staat hij tegenover een oogverblindend mooie vrouw, die opnieuw hetzelfde zegt.
Toch beslist de man van nog een verdieping hoger te gaan. Daar zit een zeer grote, dikke half-behaarde trol vol zweren en wratten, met een loeier van een erectie, en die zegt 'Hello, I'm Cess, let's start'

Schijnt de moeite geweest te zijn. Via via gehoord dat het 3 dagen opzetten was voor enen dag.
Ja inderdaad, tis altijd wel behoorlijk indrukwekkend allemaal, en voor 3.000+ man verloopt ook altijd alles vlot qua eten en drinken. Dit jaar was het qua 'randanimatie' wel iets minder naar mijn aanvoelen maar voor de rest was er weer niks op aan te merken.

2 weken terug ene tegen mijne auto gereden die zijn fout niet wilde toegeven.
Gelukkig heeft de dashcam (alweer) mij uit de nood geholpen. Vandaag expertise gehad en de verzekering gaat niet moeilijk doen.

2 weken terug ene tegen mijne auto gereden die zijn fout niet wilde toegeven.
Gelukkig heeft de dashcam (alweer) mij uit de nood geholpen. Vandaag expertise gehad en de verzekering gaat niet moeilijk doen.
Da's eigenlijk een glimlach en een ergernis, enerzijds toch uw gelijk gehaald maar anderzijds gespuis dat zijn fouten niet wil toegeven.

Da's eigenlijk een glimlach en een ergernis, enerzijds toch uw gelijk gehaald maar anderzijds gespuis dat zijn fouten niet wil toegeven.

Fact, maar heb gemerkt dat er helaas zo veel rondlopen.
Ook jammer dat de mensen die er bij stonden niet spontaan hun gegevens zijn komen aanbieden als getuige (op zo een moment denkt ge daar zelf ook niet aan).

Heb dat zelf al paar keer gedaan bij anderen en die waren daar heel tevreden mee, mja.

Terug
Bovenaan