Je glimlach van vandaag

Weet iemand of dat ge-edit is, of matcht dat toevallig zo goed? :laugh:
Ik denk dat dit vaak gewoon lukt hoor, dat zijn ook vaste ritmes. Deze zijn ook allemaal 'matches', maar dan wel wat korter
On topic, want ik wordt gewoon goed gezind van dat liedje.

Ne leverancier (liftenfirma) die amper antwoordt als ge vragen stelt over herstellingstermijnen als de lift uit ligt, prijzen zelden verantwoordt,...
Die hier doodleuk op kantoor zijne smoel kwam laten zien om een cadeau te brengen.

Oh, dat cadeau waren paaseieren die binnen een week vervallen. :niceone:

Ik las "Wijnwerking" op een website voor het lokale verenigingsleven. Schoon leven, dacht ik. Wijn drinken, goedkeuren, bazelen over het leven. In vino veritas en wat nog allemaal. Met wat geluk een rijke pief als voorzitter die de Montrachets uitdeelt alsof het niets is.

Maar het was wijkwerking.

Toch een glimlach waard.

Zalig toch
Deze is wel lachen ja. Ook lachen is het algoritme van HLN om erna dit filmpje te tonen. Nouja, eerder tenenkrullend.

1655128482817.png

Voor diegenen die het radionieuws op StuBru om 18u gehoord hebben:
Paardencrematietjes …😂
En ik lag al plat met “diertjes van boven de 100 kilo” …

Weer een kanshebber voor de Darwin awards. :rofl:

Vervolgens probeerde hij om vanop het balkon van zijn buren naar zijn eigen balkon te klauteren.
Bij dat manoeuvre viel het slachtoffer van twee verdiepingen naar beneden: de man droeg teenslippers, en gleed uit.

Weer een kanshebber voor de Darwin awards. :rofl:

Vervolgens probeerde hij om vanop het balkon van zijn buren naar zijn eigen balkon te klauteren.
Bij dat manoeuvre viel het slachtoffer van twee verdiepingen naar beneden: de man droeg teenslippers, en gleed uit.
Vind die smiley nogal ongepast, blijft iemands vader/broer/man die overleden is.

hi-la-risch

pic.png

Of ze hebben hem verkeerd geciteerd of hij heeft niet veel verstand van zijn droomauto - wist niet dat die ook auto's maakten

07662_kmpw_68_chevy_chevelle_ss_396.jpg

Terug
Bovenaan